XuperB - to tette

Likte godt mini GT (enkel) til Leah. Byttet bare pga at jeg må ha henne vendt mot meg. Ellers veldig god, perfekt trillevogn med bag!
 
Bugaboo donkey? Er superfornøyd med vår buffalo hvertfall :)

Jeg har kikka på den og, men syns double viking sitt understell virker bedre til mitt bruk. Vanskelig med vogn altså!
 
Likte godt mini GT (enkel) til Leah. Byttet bare pga at jeg må ha henne vendt mot meg. Ellers veldig god, perfekt trillevogn med bag!

Vurderer å bare gå for søskenbrett og heller bære minste på tur. :p Liker city elite godt, men kunne nesten tenkt meg mini gt også for å ha en som tar enda mindre plass. :hilarious:
 
Ehm, jeg er visst 12+0 idag. Som tida flyr! :wideyed:
 
Gratulerer så mye :D
 
Hurra :D Når blir det UL?
 
Æææ, hurra for 12 uker :D:D Tiden gikk plutselig veldig fort ja :smiley-ashamed004

Ja, milepælen holdt jo på å gå meg hus forbi! :p

Herregud som tiden går!

Gratulerer med 12 uker ❤️

Takk. :)

Gratulerer så mye :D

Takk! :happy:

Gratulerer med 12 uker!❤

:Heartred

Hurra :D Når blir det UL?

Om ikke det skjer noe ekstra eller jeg får plutselig noia så blir det ikke før OUL 22. juli. :) Pr nå så går tida så fort at jeg tror det skal gå bra. :hilarious: Satser på å få høre hjertelyd hos jordmor samt finne fram doppleren igjen etterhvert.
 
What the.... 12 uker?!!?! Jesus christ jeg håper tiden går like fort når jeg en vakker dag blir gravid... :p Hurra for milepæl <3

Det gikk IKKE så fort forrige gang, da varte første trimester i trehundreogfemti år. :hilarious::hilarious:

Hjelper med en ettåring som er fryktelig travel, to hunder som trenes, jobb og et hus som fikses. :p
 
Gratulerer med overstått første trimester. Dette gikk fort
 
Gratulerer med overstått første trimester. Dette gikk fort

Takk! Hadde ikke fått med meg at jeg har hoppa inn i andre trimester. Sier vel litt om tempoet. :hilarious:
 
Gratulerer så masse med 2.trimester ❤️❤️❤️❤️
 
13+4

Vært ei aktiv helg. Treningssamling med unghunden både igår og idag. I går var mini med, idag dro jeg alene. I tillegg holdt jeg på ute i hagen i ettermiddag, med storprosjekt fjerne "hekk" (skogskjegg, svæær staude som er svartelista). Det er planta fryktelig mange av den, så litt jobb å få vekk. Heldigvis ikke dype røtter. Idag meia jeg den bare ned så det blir enklere å spa vekk. Hadde vokst meg over hodet nemlig! :p Mini lekte veldig fint i perfekt avstand, veldig fint med en unge som kan leke for seg selv og koser seg med det. Var jo mye å undersøke!

Men. Resultatet etter helga er at bekkenet er sinna. Godt det er kontordag på meg i morgen. Får slappet av litt. :hilarious:

Jeg har prøvd å finne doppleren men den er bortevekk. Irriterende.
 
14+0 (hjelpes meg som tiden flyr!).

Har vært på første vanlige kontroll hos jordmor i dag. Glemte helt av å bestille time til det, var så fornøyd med å ha fått TUL, time til OUL og resept på blodfortynnende - så glemte de vanlige greiene. Fikk tatt blodprøvene og fikk helsekort. Alt var fint med urinprøve og blodtrykk, og med mindre det er noe spesielt skal jeg ikke ha noe mer kontroll hos henne før om 10 uker. Hun tar nemlig ferie snart. Tror ikke det vil være behov for noe kontroll hos fastlege, med mindre bekkenet blir så ille at jeg trenger sykemelding. Får håpe det ikke blir såpass ille ...

Ellers går alt fortsatt greit, doppleren er dog som sunket i jorden og jordmor sjekka ikke etter hjertelyd i dag. Gjøres ikke før etter uke et eller annet. Må prøve å lete litt på loftet, vet jo at vi ikke har solgt den!
 
Takk. :)

Fant doppleren idag, og også den finfine hjertelyden til lille. :Heartred

Har forøvrig gått opp 3,5 kg. Ikke heeelt etter planen, men bedre enn frykta.
 
Back
Topp