XuperB - to tette

11+0 i dag visst! :wideyed: Tenker jeg skal begynne på albyl-e nå denne uka. Jeg er jo i uke 12 liksom. :angelic: :p


Tror jeg begynner å få en plan for vogn da, endelig. Jeg tror vi ender med å selge city elite-vogna, kjøpe en city mini gt double + ei brukt sovevogn. Fant ut at vi kan bruke bagdelen vi har til double også, må sjekke ut hvordan det er med adaptere og sånt også. Jeg tror det er greit med ei søskenvogn ei stund, selv om han har blitt 19 måneder da. Dog vingler jeg veldig! Men, jeg går jo mye turer med hundene og det blir for langt for han å gå + at det er greit å kunne velge bort bæretøy også. Kikka på double viking til emmaljunga, men likte ikke sittedelen på den. Og ikke vogna generelt. Men, må vel dra litt rundt og ta og føle på de ulike søskenvognene. Synd det er så dårlig utvalg i nærheten. :p

Sovevogna tenker jeg kanskje blir en mondial eller edge duo. Se hva som dukker opp på bruktmarkedet der. :) Regner med storebror vil ha sin sovevogn for seg selv (en Basson). :p
 
Ja, og så har jeg fått time til OUL, 22. juli. Og etter det blir det UL hver 3 til 4 uke. Spent på om jeg klarer å holde meg unna noen flere TUL da, men så fort tiden går nå så virker det nesten sånn. :p
 
Gratulerer med passerte 11 uker og 1-åring!
 
11 uker allerede :D Gratulerer så utrolig masse :Heartred:Heartred
 
Gratulerer med 11 uker. Vi har city elite vogna og jeg elsker den. Tenker søskenvogn i samme serien, er det den du mener ?
 
Jeg har Super Viking (lik som Double Viking, bare at den er enkel) og ELSKER den! Ville ikke ha noe annet :) Sittedelen er kjempegod. Veldig lang også, så den varer lenge, og den er fantastisk og trille :)

Jeg liker ikke ergonomiske sittedeler. :angelic:
 
Gratulerer med 11 uker. Vi har city elite vogna og jeg elsker den. Tenker søskenvogn i samme serien, er det den du mener ?

Takk. :)

Ja, den jeg tenker på. Litt usikker pga hjulene, jeg vil helst ha lufthjul på trilletur-vogna.
 
Liker ikke mini ergonomisk eller er det bare deg? Vi er veldig glad i det :)

Har ikke prøvd. :p Han bruker vogna mye til soving, men kan jo funke til trilleturer. Da vil jeg helst han skal være våken, sånn at jeg kan late meg når han sover dupp. :angelic:
 
Ja, skjønner.. satser på du finner en løsning:)

Jeg er så kresen på vogn. :p Syns city elite er flott på mange måter, men litt vinglete med bagdel og kunne hatt bedre demping. Og vendbar sportsdel. Og basson-vogna tar for stor plass sammenlagt, og er sååå tung å legge sammen sammenligna med babyjoggeren. Men herlig trillecomfort, på tross av at den er veldig slitt nå (kjøpte brukt).
 
Jeg er så kresen på vogn. :p Syns city elite er flott på mange måter, men litt vinglete med bagdel og kunne hatt bedre demping. Og vendbar sportsdel. Og basson-vogna tar for stor plass sammenlagt, og er sååå tung å legge sammen sammenligna med babyjoggeren. Men herlig trillecomfort, på tross av at den er veldig slitt nå (kjøpte brukt).
Bugaboo donkey? Er superfornøyd med vår buffalo hvertfall :)
 
Back
Topp