Skravletråd

Jeg gikk/løp 10,2 km:) og var generelt i grei bevegelse hele dagen..
Klokken sier 24015, mobilen sier faktisk 35154!:eek:
På rett over 11 km gå/løping pleier jeg å få rundt 14.000 skritt.
Hvilken annen aktivitet hadde du i løpet av dagen?

Finner liksom aldri veien inn her.. men jeg er egentlig med dere altså!

Jeg skal prøve å bli med fra juli ca, fødte 10. Mai, så må bygge opp litt kondis igjen før jeg er klar for noen utfordringer og rutiner for å klare noen vektmål.

Gleder meg til å begynne ordentlig med trening igjen. Enn så lenge er det tøy og bøy, knipeøvelser og kjerne som står i fokus. :)

Jeg skal prøve å bli med fra juli ca, fødte 10. Mai, så må bygge opp litt kondis igjen før jeg er klar for noen utfordringer og rutiner for å klare noen vektmål.

Gleder meg til å begynne ordentlig med trening igjen. Enn så lenge er det tøy og bøy, knipeøvelser og kjerne som står i fokus. :)
Vi venter på deg i juli:D

Finner liksom aldri veien inn her.. men jeg er egentlig med dere altså!
Slenger meg på her

Jippi, nye her.
Velkommen skal dere være.

Vi som er her pleier å ha veiedag på fredager, men ikke noe krav om det.

Det er også en juni-utfordring tråd dersom noen har utfordret seg selv med noe.

Her er det lov til å skryte av seg selv, klage og motivere

Selv med en dårlig uke, 2 sommerfester hvor jeg spiste litt for mye, mannen borte slik at jeg ikke har fått trent så mye jeg ønsket og tanta kom i morges, så ble det overraskende nok nedgang.
-0,6 kg denne uken

Yessssss!!! Minus 1,2 kg:D tipper endel vann som har sluppet da mye flinkere med mat denne uken. Men uansett herrrrlig og motiverende følelse :p

Back
Topp