Hvilke symptomer har dere?

inux

Glad i forumet
Har dere noen graviditetssymptomer eller er det lite merkbart foreløpig?

Jeg begynner å merke det på kroppen. Jeg har blitt så himla trøtt. Blir ofte en powernap i løpet av dagen. Er også oppblåst på kveldene og har murringer jevnt og trutt. Er 5+1 i dag. Hadde disse symptomene på dette tidspunktet i sist svangerskap også.
 
Jeg er også ekstremt trøtt! Og svimmel :wacky: Har ikke blitt så oppblåst enda, men det kommer nok:p Jeg er også 5+1 idag :)
 
Jeg er også ekstremt trøtt! Og svimmel :wacky: Har ikke blitt så oppblåst enda, men det kommer nok:p Jeg er også 5+1 idag :)

Gode tegn da, selv om ikke alle symptomene er like behagelige. Virker ikke som at blodtrykket mitt har blitt så lavt enda så er ikke svimmel nå. Sist hadde jeg 90/50 på det laveste. Regner nesten med at det kommer.
 
Jeg er 4+2, har murringer på ettermiddag og kveld. Ellers er jeg trøtt, sover gjerne litt etter jobb, samt at jeg fryser/blir varm om hverandre.
 
Last edited:
Gode tegn da, selv om ikke alle symptomene er like behagelige. Virker ikke som at blodtrykket mitt har blitt så lavt enda så er ikke svimmel nå. Sist hadde jeg 90/50 på det laveste. Regner nesten med at det kommer.
Huff, jeg lå også lavt sist. De to første dagene etter fødsel sist hadde jeg 70/50 og måtte trilles i rullestol for jeg bare besvimte :sorry: Det var forferdelig. Hadde lavt BT gjennom hele svangerskapet jeg også. Håper vi kan slippe litt unna denne ganga :rolleyes:
 
Jeg er meget trøtt om dagen, men sliter samtidig med å få nok sammenhengende søvn på natta. Våkner av ingenting, noe som er veldig ulikt meg. Jeg sover vanligvis gjennom det meste :rolleyes: Ellers er brystvortene mine ganske så ømme til tider, også har jeg en del murringer ila dagen. Kvalmen har begynt å komme snikende, i alle fall når jeg er sliten :wacky:
 
5+5, har vonde pupper, vonde murringer, men de har avtatt noe og kommer mest sent på kvelden. Lite kvalme, men får det noen ganger hvis det er lenge siden jeg har spist.

Luktesansen er x100 og i dag synes jeg til og med at lukten av nyklippet gress var for mye hehe.
 
Jeg er meget trøtt om dagen, men sliter samtidig med å få nok sammenhengende søvn på natta. Våkner av ingenting, noe som er veldig ulikt meg. Jeg sover vanligvis gjennom det meste :rolleyes: Ellers er brystvortene mine ganske så ømme til tider, også har jeg en del murringer ila dagen. Kvalmen har begynt å komme snikende, i alle fall når jeg er sliten :wacky:
Kjenner meg igjen i alt du skriver :wacky:
 
5+5, har vonde pupper, vonde murringer, men de har avtatt noe og kommer mest sent på kvelden. Lite kvalme, men får det noen ganger hvis det er lenge siden jeg har spist.

Luktesansen er x100 og i dag synes jeg til og med at lukten av nyklippet gress var for mye hehe.
Samme her, murringene er vonde og kommer til ca samme tid på kvelden. Ømme bryster har jeg innimellom, men ikke det mest framtredende symptomet. Kvalme håper jeg å slippe, slapp billig unna sist også. Jobber i barnehage og måtte faktisk flytte en leverposteiboks en dag fordi jeg ikle orket lukten. Boksen var helt nyåpnet og fin.
 
Jeg er meget trøtt om dagen, men sliter samtidig med å få nok sammenhengende søvn på natta. Våkner av ingenting, noe som er veldig ulikt meg. Jeg sover vanligvis gjennom det meste :rolleyes: Ellers er brystvortene mine ganske så ømme til tider, også har jeg en del murringer ila dagen. Kvalmen har begynt å komme snikende, i alle fall når jeg er sliten :wacky:

Huff så kjedelig å være kvalm og ikke føle at man får nok søvn. Her kan jeg sove igjennom jordskjelv og det som er, men er fortsatt usannsynlig trøtt. Vanligvis våkner jeg av det meste.
 
Jeg er 4+2, har murringer på ettermiddag og kveld. Ellers er jeg trøtt, sover gjerne litt etter jobb, samt at jeg fryser/blir varm om hverandre.
Her kommer også murringene ofte på kvelden nå. Har tatt meg friheten til å hvile litt hver dag den siste uken. Det føles i allefall litt bedre en stund da. :)
 
Huff så kjedelig å være kvalm og ikke føle at man får nok søvn. Her kan jeg sove igjennom jordskjelv og det som er, men er fortsatt usannsynlig trøtt. Vanligvis våkner jeg av det meste.
Heldigvis er ikke kvalmen veldig sterk enda, men nok til at det er ubehagelig :smiley-ashamed004 Normalt så kan jeg sove omtrent hvor som helst og når som helst, og har generelt et ganske stort behov for mye søvn, så jeg håper virkelig at det bedrer seg etterhvert :rolleyes:
 
Heldigvis er ikke kvalmen veldig sterk enda, men nok til at det er ubehagelig :smiley-ashamed004 Normalt så kan jeg sove omtrent hvor som helst og når som helst, og har generelt et ganske stort behov for mye søvn, så jeg håper virkelig at det bedrer seg etterhvert :rolleyes:

Det får vi håpe!
 
Samme her, murringene er vonde og kommer til ca samme tid på kvelden. Ømme bryster har jeg innimellom, men ikke det mest framtredende symptomet. Kvalme håper jeg å slippe, slapp billig unna sist også. Jobber i barnehage og måtte faktisk flytte en leverposteiboks en dag fordi jeg ikle orket lukten. Boksen var helt nyåpnet og fin.

Håper vi begge slipper unna kvalme! Jeg jobber også med mennesker (sykehjem), og har alltid hatt veldig høy toleranse for lukter, men nå er alt så sinnsykt forsterket!
 
Symptomene er mye svakere nå. Får vondt i korsrygg, bekken og murringer når jeg har lagt meg til å sove på kvelden, that's about it. Og at jeg må tisse oftere. Er kanskje litt mer andpusten i trappene hjemme. Og jeg er trøtt, men hvilken nattevakt med toåring uten barnehageplass er ikke det :hilarious:Prøver å ikke bekymre meg, men heller nyte det før symptomtrykket smeller på om et par uker.
 
Egentlig null og ingen symptomer her annet enn litt murringer, men sånn var det i de andre svangerskapene mine også, så jeg håper alt står bra med lille frø i magen denne gangen også :Heartred
 
Helt ekstremt kvalm når jeg våkner om morgenen. Har vann og kjeks på nattbordet for å få i meg noe før jeg beveger meg! Har også de siste dagene blitt overfølsom på lukter, som igjen fører til kvalme flere ganger til dagen... :meh:
brystene er ikke så ømme som jeg forventet at de skulle være, men litt ømmere enn vanlig er de. Og så sovner jeg som regel på sofaen hver dag :p
Er 5 + 6 i dag :love017
 
Foreløpig har jeg ømme bryst og litt strekning i nedre del av magen, våknet av magevondt i dag så fikk litt noia, men ga seg raskt, heldigvis... er bare 4+3 så forventet ikke så mye enda
 
Back
Topp