Hvilke symptomer har dere?

Ikke så mange symptomer bortsett fra mye murringer, urolige netter og mareritt de siste nettene. Regner med de kommer av den konstante redselen for å miste nok en gang Er 4+5 i dag, så kan vel ikke forvente så mye enda
 
Er litt småtrøtt og sliten bare, var mitt første tegn denne gang. Litt stikkinger og generelt rar i livmoren og korsryggen. Kvalmen har ikke meldt seg enda og håper den holder seg borte. Husker fra mine andre svangerskap at det var det værste :wtf: ellers ingenting :p
 
I dag er jeg så oppblåst at det ser ut som om jeg er flere mnd på vei allerede...
 
Skikkelig trøtt og sliten, hver arb.dag går til å glede seg til en powernap når jeg kommer hjem. De siste dagene har jeg ikke hatt så mye murringer, men i dag igjen murrer det i livmor og rygg samt noen ganger får jeg stikninger i livmoren. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er i uke 40...
 
Andre som blir slitne i området rundt der nede? Typisk korsrygg og i og rundt livmoren nå?:rolleyes:
 
Offisielt i uke 7 nå, og har vært sinnsykt trett denne uken. Nesten helt utmattet. Sover masse men kroppen føles blytung fordet.
 
Grunnen til at jeg tok test var fordi jeg såg forandringer rundt brystvortene:p Etter positiv test har jeg hatt masse murringer og er ekstremt trøtt!
 
Vel kvalmen kom i går som en foss hos meg og i dag er jeg meget uvel. Tror kanskje jeg er litt lenger på vei enn jeg trodde, fikk ikke kvalmen før i slutten av uke 5 sist:hilarious: så tror jeg skal beregne termin ut fra siste blødningsdag heller og så få det bekreftet ut fra ul om noen uker
 
Litt kvalme som kommer og går, men ellers er det foreløpig bra.. :) Men det kommer kanskje etterhvert.. er bare 4+4 i dag..
 
Back
Topp