Junitråden!

Vips har jeg klarsignal til å planlegge en fest i anledning våre 40 års dager også. Om det blir hjemme eller borte sjal mannen sjekke ut om det er ledig, og så skal jeg sjekke med folk hvilken av to helger som passer best også blir det bra. Grillfest håper jeg, som for 5 år siden. Grillfest er veldig "oss".
Jippi, det blir gøy:D

Fins det egentlig noen fasit på hvordan det skal se ut med en baby i hus?
Jeg tenker at så lenge babyen har det trygt, det er rent og hygienisk, og hun ikke krabber rundt enda så spiller det ingen rolle.. men svigerfar syns vi må endre hele stua, kjøpe ny sofa så vi har plass til besøk osv... kjenner det irriterer meg.

Man kan ha det slik man vil så lenge det er trygt ja, så svigerfaren din burde holde meningene sine for seg selv :)

Kjenner jeg har lite tro på menneskeheten i kveld. Så en YouTube film om Tennessee walking horse. Folk setter på dem spesielle sko med spiker etc for å få dem til å virkelig gå på sin spesielle måte. De lider, men Trump stoppet loven som skulle få slutt på det!!!! Det skal visst opp et nytt forslag om å stoppe mishandlingen nå, men hvem vet hvordan det vil gå. Det var Obama som skulle stoppe dette, så det er mulig at det er derfor Trump stoppet loven. Arg!

Kjenner jeg har lite tro på menneskeheten i kveld. Så en YouTube film om Tennessee walking horse. Folk setter på dem spesielle sko med spiker etc for å få dem til å virkelig gå på sin spesielle måte. De lider, men Trump stoppet loven som skulle få slutt på det!!!! Det skal visst opp et nytt forslag om å stoppe mishandlingen nå, men hvem vet hvordan det vil gå. Det var Obama som skulle stoppe dette, så det er mulig at det er derfor Trump stoppet loven. Arg!
Det der ser helt forjæ**** ut :inpain:
Syns trump er helt på trynet, stoppe en lov som skal hindre dyremishandling? :sour:

Vi har to skrivebord og en toseters sofa. Leiligheten er formet på en L måte, så det er den beste måten å ha det på. Han vil vi skal fjerne ett av skrivebordene, kjøpe ny sofa og stuebord.

Men da betaler han vel for de da? :P
Makan hva enkelte legger seg borti altså.

Ferieplanlegging er frustrerende!!!
Vi skal innom Sverige, og må ha overnatting i 3 dager på 3 ulike plasser. Planen er å ligge i telt i 2 netter, og så 1 natt i hytte. Men jeg har forstått nå at jeg ikke skjønner bæra av svensk! Så jeg er usikker på om det er drop-in eller forhåndsbestilling og når man kan sjekke inn og det ene og det andre. Og mannen er ingen hjelp. Han er engelsk, og skjønner ikke svensk i det hele tatt. Og han overlater det meste til meg, men svarer ja eller nei om jeg spør om noe.
Vil tro man overalt kan forhåndsbestille?:)

Ja, store og små gleder seg. Det blir gøy.
Vi snakker midt i juli og meget høysesong men det lever vi med. Vurderer om vi skulle hatt vogn til treåringen, det er lange distanser. Men litt dill å gjøre av den når man f. Eks skal ta Nilen eller inn å se på løvene etc, så hun kan jo sitte i den tralla som følger med huset (vi skal bo i kardemommeby, da følger det ei lita tralle med. Barnebussen kalte de to andre den sist, de ble dradd mye rundt av faren.

Men tenker litt på vogn så hun kan sove litt mens vi tusler rundt og venter på Sabeltann for hun holder ikke til 23... Sist la vi ungene da, og vekket dem igjen men det var litt styr så nå planlegger vi sånn middag sent så de holder seg våkne. Men det er lenge for minstemor
Ville nok tatt med vogn ja:)

Back
Topp