Junitråden!

Hehe, fornuftig tanke:p lille U blir glad! Og mannen kan se på:p
Tenkte jeg kan ta det den uken jeg har fri med barna mens han jobber dersom jeg vinner det :P

Ikkje rart når det er lyst ute ;) Håpa hun sovne snart :)

Nei, så jeg vurderer lystette gardiner. Men hun har egentlig alltid vært en utfordring når det kommer til legging. Hun nekter å gi etter selv om hun er trøtt, samtidig som hun ikke er overtrøtt.

Det er utrolig deilig når de kommer så langt :)
Vi legger 2 av 3
Eldste legger seg selv av og til, men hun kan lett begynne å leke istedenfor. Men hun avslutter rimelig kjapt. Gleder meg til yngste kommer dit altså :D
Samtidig kommer jeg til å savne all den sjarmen og de gode klemmene og kyssene. Sukk :) En kan ikke få alt :)

Vi får holde ut til de er gamle nok til å legge seg uten hjelp eller nattasang ^^

Mine er 7 og 9, så dei klara ein del. Yngste står opp igjen, hører kva han vil og så ber eg han legge seg igjen. Då seie han at han tørr ikkje gå inn igjen :laughing002

Eldste legger seg selv av og til, men hun kan lett begynne å leke istedenfor. Men hun avslutter rimelig kjapt. Gleder meg til yngste kommer dit altså :D
Samtidig kommer jeg til å savne all den sjarmen og de gode klemmene og kyssene. Sukk :) En kan ikke få alt :)
Mellomste kunne også ha klart det selv, men da hadde det tatt 100 år, så da hjelper jeg henne litt til.
Hvor gammel var din eldste igjen?

Back
Topp