Sikkert ikkeTror ikke dine kniver vil bli så skarpe som mine vil være når de er slipt opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert ikkeTror ikke dine kniver vil bli så skarpe som mine vil være når de er slipt opp![]()
Tenkte jeg kan ta det den uken jeg har fri med barna mens han jobber dersom jeg vinner detHehe, fornuftig tankelille U blir glad! Og mannen kan se på
![]()
Da er det jo bare å være oppe litt lengreIngen av de minste som vil i seng her heller
Prøver å legge yngste, men hun bare tuller![]()
Og du kjøper ikke stykker på 2 kg av gangen hellerIgjen - jeg kjøper på Meny eller Rema![]()
Det var lurtTenkte jeg kan ta det den uken jeg har fri med barna mens han jobber dersom jeg vinner det![]()
Og hun vet å utnytte det! Ser jeg på henne gir hun meg verdens mest sjarmerende smil, og så ber hun om kos. Fantastisk godt, men det blir ingen søvn ut av det.Hihi, søt da![]()
Shit!Og du kjøper ikke stykker på 2 kg av gangen heller![]()
ÅåhhOg hun vet å utnytte det! Ser jeg på henne gir hun meg verdens mest sjarmerende smil, og så ber hun om kos. Fantastisk godt, men det blir ingen søvn ut av det.
Da er det jo bare å være oppe litt lengrelørdag tross alt
![]()
Det gjør du, men det går fortere med skarpere profesjonelle kniver dersom man vet hvordan man skal bruke demSikkert ikkemen jeg får da skjært opp det jeg skal?!
Ikkje rart når det er lyst uteHåpa hun sovne snart
![]()
Nei, så jeg vurderer lystette gardiner. Men hun har egentlig alltid vært en utfordring når det kommer til legging. Hun nekter å gi etter selv om hun er trøtt, samtidig som hun ikke er overtrøtt.
Når den er lagret i 36 måneden er den tørrere i konsistensen og mer krystallisert og holder seg månedsvis i kjøleskapet.Shit!Ikke i nærheten!
Fryser du den?
Vi får holde ut til de er gamle nok til å legge seg uten hjelp eller nattasang ^^Sånn holder mine på også.
Det er utrolig deilig når de kommer så langtVi får holde ut til de er gamle nok til å legge seg uten hjelp eller nattasang ^^
Eldste legger seg selv av og til, men hun kan lett begynne å leke istedenfor. Men hun avslutter rimelig kjapt. Gleder meg til yngste kommer dit altsåDet er utrolig deilig når de kommer så langt
Vi legger 2 av 3
Vi får holde ut til de er gamle nok til å legge seg uten hjelp eller nattasang ^^

Mellomste kunne også ha klart det selv, men da hadde det tatt 100 år, så da hjelper jeg henne litt til.Eldste legger seg selv av og til, men hun kan lett begynne å leke istedenfor. Men hun avslutter rimelig kjapt. Gleder meg til yngste kommer dit altså
Samtidig kommer jeg til å savne all den sjarmen og de gode klemmene og kyssene. SukkEn kan ikke få alt
![]()
Kunne vært før i dagDa hadde ikke jeg vært her inne![]()