Jehovas vitne

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
jeg synes folk skal få tro på det de ønsker, for all del.
Men at de går rundt på dørene til folk, og er intense og ikke gir seg.. da blir jeg forbanna!
Jeg har min tro/ ikke tro. Jeg er voksen og har landet på hvem jeg er og hva jeg står for.

Kommer her på døren , men aldri opplevd de som intens. Alltid vært veldig hyggelige :)

Dette gjelder andre trossamfunn også, så jeg ville vel fokusert å alle trossamfunn hvor medlemmene plikter å misjonere. Ikke bare på Jehovas vitne.
Jeg tenker at de som står med sånn stand på gata med brosjyrer ikke egentlig er invaderende i mitt liv, jeg kan gå utenom. Men, jeg synes ikke noe om hverken misjonering dør til dør eller dørsalg/telefonsalg for den saks skyld :)

Her kommer de i perioder, og da kommer de på døren ofte.. kan være samme personen som kommer igjen og igjen og, og da blir jeg irritert..

Blir like irritert av alle selgere som kommer på døren, ønsker jeg kjøpe noe, så foretrekker jeg å oppsøke selger selv!
De pleier gjerne komme etter leggetid også..

Nei. Hva er det ?

Klarer ikke kopiere linken for å legge ut her..
2 damer fra JV som kommer på døra, så åpner huseier med et hestehode kostyme på hodet og skremmer de to damene.. de hyler og blir muggen og sur

Klarer ikke kopiere linken for å legge ut her..
2 damer fra JV som kommer på døra, så åpner huseier med et hestehode kostyme på hodet og skremmer de to damene.. de hyler og blir muggen og sur
Skjønner godt de blir skremt :)

Her vi bor nå syns jeg ikke de er veldig plagsomme, men Jeg er ikke sånn som avbryter så jeg hører på første delen av det de har å si før jeg sier jeg ikke er interessert. Også blir jeg like oppgitt hver gang etter jeg har lukket fordi jeg ikke bare klarer å si med en gang at jeg ikke er interessert:hilarious:

Det jeg syns er verre er når sånne gambling selskaper (som jeg for mange år siden registrerte meg på) ringer å sier at de ser jeg ikke har vært aktiv på lenge. Nå er det ingen fare for min del men tenk om de ringer en som tidligere var avhengig.

Eller de som ringer for å tilby forbrukslån. Uansett hvor mange ganger jeg sier jeg ikke er interessert og at de skal slette meg fra listene sine så ringer de gang på gang, de samme selskapene. DET er sykt irriterende.

Her vi bor nå syns jeg ikke de er veldig plagsomme, men Jeg er ikke sånn som avbryter så jeg hører på første delen av det de har å si før jeg sier jeg ikke er interessert. Også blir jeg like oppgitt hver gang etter jeg har lukket fordi jeg ikke bare klarer å si med en gang at jeg ikke er interessert:hilarious:

Det jeg syns er verre er når sånne gambling selskaper (som jeg for mange år siden registrerte meg på) ringer å sier at de ser jeg ikke har vært aktiv på lenge. Nå er det ingen fare for min del men tenk om de ringer en som tidligere var avhengig.

Eller de som ringer for å tilby forbrukslån. Uansett hvor mange ganger jeg sier jeg ikke er interessert og at de skal slette meg fra listene sine så ringer de gang på gang, de samme selskapene. DET er sykt irriterende.
Disse som tilbyr forbrukslån eller oppsamlingslån irriterer vettet av meg.
Får stadig telefoner med tilbud om å samle alle kredittkort og lån i ett stort lån.
Problemet er: jeg har ikke noe utestående på kredittkort og ingen lån. Så ingenting å samle! Og det sier jeg hver gang og sier at de må slutte å ringe. -,-

Disse som tilbyr forbrukslån eller oppsamlingslån irriterer vettet av meg.
Får stadig telefoner med tilbud om å samle alle kredittkort og lån i ett stort lån.
Problemet er: jeg har ikke noe utestående på kredittkort og ingen lån. Så ingenting å samle! Og det sier jeg hver gang og sier at de må slutte å ringe. -,-
Ja vi har nemlig heller ikke det og derfor blir så sykt irritert. Men syns både det og sånne gamblingtelefoner burde vært ulovlig. Vil jeg ha et forbrukslån tar jeg kontakt selv. Og spiller man ikke, er det kanskje en grunn til det og, og da burde de ikke ringe å purre på folk som har sluttet å spille.

Ja vi har nemlig heller ikke det og derfor blir så sykt irritert. Men syns både det og sånne gamblingtelefoner burde vært ulovlig. Vil jeg ha et forbrukslån tar jeg kontakt selv. Og spiller man ikke, er det kanskje en grunn til det og, og da burde de ikke ringe å purre på folk som har sluttet å spille.
Nemlig!
Dessuten har disse forbrukslånene stort sett veldig dårlige renter som er praktisk talt umulig å betale tilbake med mindre man er heldig eller får hjelp...
Makan. Burde vært ulovlig å reklamere for de også.

Nemlig!
Dessuten har disse forbrukslånene stort sett veldig dårlige renter som er praktisk talt umulig å betale tilbake med mindre man er heldig eller får hjelp...
Enig!

Nemlig!

Dessuten har disse forbrukslånene stort sett udveldig dårlige renter som er praktisk talt umulig å betale tilbake med mindre man er heldig eller får hjelp...

Enig! Får sikkert 10 mailer om tilbud på forbrukslån hver eneste dag.
Burde vært forbudt. Det er jo nesten som spillavhengighet. De fleste som havner på luksusfellen har vært borti forbrukslån

Last edited by a moderator:
Var nettopp her også. Sa vi ikke hadde tid, så gikk de. Jeg syns det er minst like irreterende med telefonselgere og mailer som kommer i hytt og pine. Hvis jeg vil kjøpe noe, finner jeg ut av det selv.

Kan man ikke bare få være litt i fred hjemme?:wtf:

Telefonselgere fra Sandviks er et større problem her enn jehovas vitne forresten... :rolleyes: De skal nærmest ha legeerklæring på hvorfor du takker nei :hilarious:

Back
Topp