Ser ut som strek der!Har dette, vet ikke om det er noe bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som strek der!Har dette, vet ikke om det er noe bedre![]()
Skimter noeJeg vet jeg ikke skulle teste noe mer før onsdag eller torsdag, men klarte virkelig ikke la være.. Jeg brant av en av de cb tidlig, bare for å se om det kunne være skyggestrek på de fra babyplan for sikkerhetsskyld. Tenker at det ikke kan være mulig å få skyggestrek på alle? Den fra cb ser slik ut 12 dpo kveld. Jeg sa til meg selv når vi begynte å prøve, at jeg ikke skulle ta helt av med tester, men det gikk jo ikke spesielt bra![]()
Håper håperSer på den nederste. Krysser alt for deg nå![]()
Håper håper jeg ogSkimter på den nederste. Krysser fingrene for sterkere strek etterhvert!
Håper håperSkimter noe på den nederste, spennende hvad de neste dagene bringer frem av tester
Den der er ikke noe mer følsom enn den med ukeindikator, begge er på 25 mlu, mens den andre CB du har fått strek på er vell bare på 10 mlU. Ville ikke gitt opp enda altsåJeg tror ikke testen får vært mer klar enn dette. Da må det jo være skyggestreker på alle de andre testene mine.
Dette er cb early digital. Så da er det vel bare å vente på tr.
Oi, takk for info. For det visste jeg ikke. Trodde den var som babyplan og den andre cbDen der er ikke noe mer følsom enn den med ukeindikator, begge er på 25 mlu, mens den andre CB du har fått strek på er vell bare på 10 mlU. Ville ikke gitt opp enda altså
Nei klarer ikke se to streker herFlere som ser?![]()
Åhh, skal ikke bli kjempe gira nå altså. Men kan jo se ut som det har klaffaVis vedlegget 299127
Kjempe konsentrert urin.

Åh, jeg ser det så tydelig i virkeligheten, og sammenligna med den igårNei klarer ikke se to streker her![]()
Jaaa!Kanskje du ser det tydeligere her?den nederste er fra idag
![]()
Åh tusen takk for at du tok deg bryetJaaa!Noe ultrasvakt. Redigerte i negativt til deg, syns det syntest litt bedre da
Vis vedlegget 299155
Spennende!!Åh tusen takk for at du tok deg bryet
Nå krysser jeg fingrene.. egentlig skulle tr komme idag. Men el var 4 dager forskinket.. så jeg håper håper håpee![]()
Det er strek der joVis vedlegget 299127
Kjempe konsentrert urin.