Pusern
Gift med forumet
Er ikke missfornøyd, pleier å ligge lavt på lørdager.
Men kanskje litt for nære 20.000 uten å gå over![]()
Skjønner følelsen men tenk positivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke missfornøyd, pleier å ligge lavt på lørdager.
Men kanskje litt for nære 20.000 uten å gå over![]()
Hehe, bra å presse seg selvI dag ble det langtur gå/jogg pluss masse jobbing i hage og hus. «Presset» meg selv ved å tenke «nå blir det mange skritt»![]()
Pent tallOg vel, det ble det: 26.348 skrittblir ikke mer for nå er sengen funnet
![]()
Heier på degMål for meg i juni:
Over 500.000 skritt
Trene minst 15 ganger (pluss gåturer)
Ned til under 65 kg
Endte forresten opp på rett over 30.000 skritt i går![]()
Hjelp nå kommer mannen til å bli sprø, jeg har begynt å få tilbake en enorme energien jeg hadde før jeg begynte å skeie ut
EKG'en i dag var forresten helt fin![]()

Mandager er for meg sånn i teorien den kvelden i uken jeg får lov til å slappe av, men nå stikker solen frem....Mandags trimmen min i kveld og vurderer sterkt extra løping
Mandager er for meg sånn i teorien den kvelden i uken jeg får lov til å slappe av, men nå stikker solen frem....
Ikke helt sikker på om jeg vil klare det.
Er forresten allerede over 10.000
Tror ikke det blir løping, men muligens en lite spasertur.Drømmestart for en runde i kveld det da![]()
Jeg klarte 25609 igårNy dag, nye muligheter, og i dag SKAL jeg kommer godt over 20.000
Wow, det er mye altså!!Endte forresten opp på rett over 30.000 skritt i går![]()
Det er supertJeg klarte 25609 igårfornøyd med det!
Energi er tipp toppHjelp nå kommer mannen til å bli sprø, jeg har begynt å få tilbake en enorme energien jeg hadde før jeg begynte å skeie ut
EKG'en i dag var forresten helt fin![]()
Thank youTakker og heier tilbake![]()