Når få 2-3 og 3+ på digital?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Som overskriften sier, når har dere fått 2-3 eller 3+ på digital test? Og har dere tatt strimmeltester til sammenlikning?

Husker jeg fant en fin oversikt på det i et innlegg en eller annen plass på forumet, men har prøvd å søke det opp igjen uten hell..

Har fått disse testene til nå, og er usikker på når jeg skal prøve meg på digital igjen :) Jeg er 4+0 og 14 dpo idag :)
 

Vedlegg

  • E4429C1B-2288-4937-B3B4-D0682B5CD7AF.jpeg
    E4429C1B-2288-4937-B3B4-D0682B5CD7AF.jpeg
    36,6 KB · Visninger: 227
Fikk 2-3 et sted mellom 11-13 dpo ❤️ samme ettermiddag jeg fikk den nederste "test ofte" testen fra rfsu - skikkelig lite sensitive tester, er min konklusjon IMG_20190523_080222.jpg
 
Fikk 2-3 et sted mellom 11-13 dpo ❤️ samme ettermiddag jeg fikk den nederste "test ofte" testen fra rfsu - skikkelig lite sensitive tester, er min konklusjon Vis vedlegget 299018
Okey, så da kan det være jeg ville fått 2-3 nå da mtp den siste testen jeg tok idag? :pompus: Den så jo ganske lik ut som den nederste din:) Jeg aner ikke hvor sensitive mine er :rolleyes:
 
Okey, så da kan det være jeg ville fått 2-3 nå da mtp den siste testen jeg tok idag? :pompus: Den så jo ganske lik ut som den nederste din:) Jeg aner ikke hvor sensitive mine er :rolleyes:

Kanskje jeg ordla meg litt feil, hehe! Den er på 25mul, men har veeeldig svake streker. 2-3 på digital tilsvarer over 150 i hcg, og med den streken på rfsu ville jeg jo omtrent trodd jeg var under 25 :bored:
 
Okey, så da kan det være jeg ville fått 2-3 nå da mtp den siste testen jeg tok idag? :pompus: Den så jo ganske lik ut som den nederste din:) Jeg aner ikke hvor sensitive mine er :rolleyes:

Kanskje prøve i morgen tidlig? Mye mulig den vil slå ut nå, altså ❤️
 
Som overskriften sier, når har dere fått 2-3 eller 3+ på digital test? Og har dere tatt strimmeltester til sammenlikning?

Husker jeg fant en fin oversikt på det i et innlegg en eller annen plass på forumet, men har prøvd å søke det opp igjen uten hell..

Har fått disse testene til nå, og er usikker på når jeg skal prøve meg på digital igjen :) Jeg er 4+0 og 14 dpo idag :)
Kan det være denne du ser etter mon tro? :)

https://forum.babyverden.no/threads...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

Selv fikk jeg 2-3 med digital i går, 14 dpo :)
 
Fikk 2-3 et sted mellom 11-13 dpo ❤️ samme ettermiddag jeg fikk den nederste "test ofte" testen fra rfsu - skikkelig lite sensitive tester, er min konklusjon Vis vedlegget 299018
Helt enig - RFSU er skikkelig trege til å vise tydelig strek sammenlignet med mange andre tester på markedet. Skal sies at jeg også har en haug med onestep tester kjøpt på eBay som har vist seg å være enda svakere enn RFSU, anbefales ikke da man kan bli stresset av mindre! Så nå er planen min å teste annenhver dag fremover med RFSU og onestep i håp om å se tydeligere stigning på testene...
 
Helt enig - RFSU er skikkelig trege til å vise tydelig strek sammenlignet med mange andre tester på markedet. Skal sies at jeg også har en haug med onestep tester kjøpt på eBay som har vist seg å være enda svakere enn RFSU, anbefales ikke da man kan bli stresset av mindre! Så nå er planen min å teste annenhver dag fremover med RFSU og onestep i håp om å se tydeligere stigning på testene...

Du får legge ut resultatet her på gruppa ❤️ Blir spennende å se!
 
Idag fikk jeg og 2-3 ❤️ HURRA! 4+1 idag ❤️ Tida sneeeegler seg avgårde :wacky:
 

Vedlegg

  • 7BD3D110-9647-4C99-AF03-094A27B12289.jpeg
    7BD3D110-9647-4C99-AF03-094A27B12289.jpeg
    32,8 KB · Visninger: 38
Du får legge ut resultatet her på gruppa ❤️ Blir spennende å se!
Her er testene mine :) Den første testen fra fredag ettermiddag kastet jeg faktisk etter at jeg hadde vist den til mannen, men her er testene mine fra 13 dpo (øverst), 14 dpo, 15 dpo (rød RFSU), mens i går og i dag har jeg tatt både onestep og RFSU, veldig fornøyd med stigningen :) Ikke minst kom streken med en gang i dag, så det er ingen tvil om at HCG stiger :love017
 

Vedlegg

  • A11DADDC-7CEC-41CB-B696-838677E127F1.jpeg
    A11DADDC-7CEC-41CB-B696-838677E127F1.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 144
Jeg fikk 3+ 5+1:
img_20190424_203456-jpg.295894
 
Hei jeg har målt temperaturen min over ei uke. Kan du se om det stemmer med graviditet
Hvis du skal tempe burde du gjøre det i minst 3 sykluser for å se hvordan kroppen pleier å reagere ved eggløsning, før mens, osv :) I tillegg burde du bruke en temperaturmåler med 2 desimaler, altså 36,35 feks. Vet du når du hadde eggløsning? :)
 
Hvis du skal tempe burde du gjøre det i minst 3 sykluser for å se hvordan kroppen pleier å reagere ved eggløsning, før mens, osv :) I tillegg burde du bruke en temperaturmåler med 2 desimaler, altså 36,35 feks. Vet du når du hadde eggløsning? :)
20. Mai hadde jeg EL
 
Back
Topp