Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet mer?Nå ser jeg noe, svakt? Eller er jeg helt fjern? Vis vedlegget 298760 Vis vedlegget 298761

Skimter noe, la det bli sterkare10 dpo og enten skygge eller svaaaak strek![]()
Ja, negativHar du testet mer?![]()
ÅååJa, negativ![]()
11i dagÅååHvor mange dpo er du nå?
Synes jeg skimter noe når jeg zoomer helt inn10 dpo og enten skygge eller svaaaak strek![]()

Jeg ser to streker på den nedersteEg er tilbaake etter mangen mnd borte .. ser det er flere nye her!
Eg har for første gang gått over ikm, skulle hatt tr på tirsdag, og den er alltid presis! Nærmest på timen!
Men testene mine er negative , tatt to digitale for det var det eg hadde, så kjøpte eg en boots sin og rfsu, eg føler ikke eg ser noe på noen, men en veninne av meg syns hun skimter noe på en ..
Den det er to på er fra igår kveld og idag tidlig og den som er alene er fra idag tidlig ..
Eg oppdaget plutselig på torsdag at eg skulle hatt mensen på tirsdag.. så har ikke kjent etter noe heller, men har vært veeldig trøtt siste to ukene, det har boblet og herjet på, skikkelig dårlig i magen fredags natt og helt ekstremt kvalm, det gikk over etter kl 8-9 fredags morgen .. er småuggen på morningene men ikke sånn veldig .. så eg skjønner ingenting!
Skal til legen på tirsdag for noe annet, så om tr ikke har komt til da så får eg si det til legen .. er ifølge appen min i uke 5 , 4+6 om eg i det hele tatt er gravid ..![]()

Jeg ser to streker på den nederste
Krysser fingre![]()

Har du sjekket livmortappen da?Eg og gjør det, for det murrer og murrer men ikke en dråpe blod .. men klarer ikke helt å stole på den fra igår da, hehe ..![]()
Har du sjekket livmortappen da?
Om den er høyt eller lavt?![]()

Høy og bakovervendt liksom?Sjekket den her hin dagen, men eg har ikke plukket på den så mye tidligere, men syns den var litt høy og "oppover"bøyd liksom ..? Om det ka mening?![]()

Høy og bakovervendt liksom?
Det er absolutt et godt tegn i allefall![]()
Jeg har ikke helt snøring på det.. men jeg har lest om flere som får positiv sent! Kanskje du burde dra til legen å få tatt en blodprøve?Ja, og litt hard om eg ikke husker feil .. men burde ikke testen være sterkere siden eg 5-6 dager over ikm? ![]()
Skal til legen på tirsdag for noe annet, så om tr ikke er komt innen tirsdag så får eg høre med han.. men de tar visst ikke blodprøver lengre her eg bor pga testene er så sikkre eller noe har eg hørt ..? Eg aner ikke ..Jeg har ikke helt snøring på det.. men jeg har lest om flere som får positiv sent! Kanskje du burde dra til legen å få tatt en blodprøve?![]()
Det har jeg aldri hørt om, blodprøve er jo de sikreste testeneSkal til legen på tirsdag for noe annet, så om tr ikke er komt innen tirsdag så får eg høre med han.. men de tar visst ikke blodprøver lengre her eg bor pga testene er så sikkre eller noe har eg hørt ..? Eg aner ikke ..
Det har jeg aldri hørt om, blodprøve er jo de sikreste testene
Hør med legen om tr ikke har kommet du![]()
Trodde først jeg så noe, så tenker jeg at det sikkert bare er en av disse berømte skyggestrekene..Jeg ser noe jegHei,
Er det noen som ser noe her, eller er det bare meg? Jeg skulle egentlig ikke teste, og ihvertfall ikke på kvelden, for jeg er så sikker på at TR kommer om 3 dagerTrodde først jeg så noe, så tenker jeg at det sikkert bare er en av disse berømte skyggestrekene..