Hvor stor stilling?

Hadde 50% fast som helsefagarbeider, men så sa jeg opp pga lang reisevei(orket ikke det etter jeg fikk barn). Nå har jeg 13% fast, og så er jeg vikar resten og trives egentlig veldig godt med det! Får bestemt vaktene mine selv :smug: Så og si bare dagvakter! Og bestemmer selv om jeg vil jobbe røde dager(så lenge de ikke faller på arbeidshelga mi) :smug: Ligger vanligvis på 18 vakter i mnd, kunne fått flere også, men jeg synes 18 er nok.
 
Nettopp fått 65 % fast. Men er i permisjon så jobber ikke nå :p har jobbet alt fra 50-100 prosent og liker best å jobbe 100. 65 % er alt for lite siden det er 3 delt turnus og man jobber like mye natt og kveld uansett stillingsprosent. Er vanskelig å følge med å holde seg oppdatert med alt når man kanskje jobber 1 dagvakt i uka. Så ønsker minimum 80 helst 100
 
100%. Varierende arbeidstid etter hva vi har av belegg. Jeg styrer selv arbeidstiden, i høysesong blir det mye døgnet rundt. Jeg har en egen leilighet på hotellet som jeg disponerer som jeg vil, alene. I lavsesong blir det mer fridager, korte dager og hjemmekontor når jeg ikke må jobbe service. I høysesong blir det fort 230-250timer på en mnd, og i lavsesong kan jeg nok dra det ned på ca 100t. Og jeg elsker det ;)
 
100% dagtid jobber 8-15.30 og en dag i uka 8-16.30, savner turnus og vil tilbake til det senere men får ikke kabalalen til å gå opp nå.
 
Jobber 100% :)

7.30-15
12.30, 13.30 eller 14.30-21 eller 22

Hater det :p Drømmer om en jobb med kun dagvakter!
 
Jeg har 100 % stilling, men jobber 60 %, bruker velferdspermisjon pga små barn. Elsker å ha muligheten til dette, og kommer nok til å jobbe redusert til de er 10 år (så lenge man kan med denne permisjonen). :)

Jobber 8.30-14.30, 4 dager i uken.
Går det an? :eek: Skulle gjerne visst om det for fire år sidan! Eg vart satt ned i stilling utan eigentleg å diskutere det, eller vite om/tenke igjennom på førehand. Er masse ulovlig/halvulovleg som skjer i arbeidslivet. Alle bør organisere seg så ein har moglegheit for hjelp om ein treng.

No har eg 80% stilling. Vaktene varierer mellom 7 og 23. Trives mindre og mindre på jobb. :sour:
 
30% fast, jobber kun helg, annehver helg fredag, lørdag og søndag pluss ett møte en onsdag i måneden.

Nå er jeg student, så er derfor jeg ikke har høyere fast, men jeg jobber en del mer når jeg kan :)

Har også minste hjemme til hun er to, samme skal jeg med baby som kommer i oktober, så trenger ikke høyere stilling:)
 
100% 8-15:30 med fleksitid og hjemmekontor, rekker aldri å levere begge barne og være på jobb til kl 8:00, så greit å være litt fleksibel :p
 
Går det an? :eek: Skulle gjerne visst om det for fire år sidan! Eg vart satt ned i stilling utan eigentleg å diskutere det, eller vite om/tenke igjennom på førehand. Er masse ulovlig/halvulovleg som skjer i arbeidslivet. Alle bør organisere seg så ein har moglegheit for hjelp om ein treng.

No har eg 80% stilling. Vaktene varierer mellom 7 og 23. Trives mindre og mindre på jobb. :sour:

Ja, småbarnsforeldre har mange rettigheter, men dessverre ingen som opplyser om de.
https://www.arbeidstilsynet.no/arbeidsforhold/arbeidstid/redusert-arbeidstid/
 
100 % (men føles/blir til tider nærmere 110 %). Har fleksitid og mulighet for hjemmekontor da.. og elsker jobben min! :)
 
100%. Vakter mellom 07:30 og 17:00. Første vakt begynner 06:45, men de har jeg byttet bort pga levering av unger.
 
100% og har fleksitid. Er som regel på jobb fra 07-15, og har mulighet for å jobbe litt hjemme.
 
100% fast som sykepleier. 2-delt turnus (dag og kveld), samt hver 3. Helg. Når nr 2 har meldt sin ankomst og jeg er ferdig med foreldrepermisjon, så kommer jeg til å bruke velferdspermisjoner og jobbe 60-70% for å få ekstra tid med hjemme med de små barna mine.
 
90% fast i helsevsenet, med tredelt turnus. Synes det fungerer greit med små så lenge jeg har en mann som har mer fleksibel arbeidstid og rekker levering i bhg før jobb om morgenen.
 
60%. Jobber turnus, men liker det ikke. Men skal ikke gjøre det så lenge uansett, så klarer å leve med det :)
 
Back
Topp