Hvor stor stilling?

100% fast dagstlling med fleksitid og mulighet for hjemmekontor. Til å jobbe i helsevesenet er jeg veldig fornøyd
 
100% fast i skole, så trives veldig godt med skoleferier (gull verdt med barn!) og det at 10 av timene i uka som er helt ubundne (kan jobbes hjemme feks). Har i tillegg et enkeltpersonforetak hvor jeg tar småjobber med musikk (dirigerer et kor).
 
100 %, men synes det er slitsomt med 3 barn som skal følges opp og et hus som aldri blir rent og ryddig nok :p Skulle gjerne ha jobbet mindre, men har ikke økonomi til det.
 
100% dagtid men skal søke om å bli hjemme i ulønnet etter mamma permen i 6 mnd
 
Har hatt 87, men jobbet 110. Nå økes stillingen min til 100%, så da blir det bare 100% da.

Har ikke ønsket 100%, synes det er deilig å ha en 2-3-4 vakter i mnd jeg kan bestemme over selv. Kjekt å jobbe litt ekstra i helger og sånt for å spe på lønna.
 
Går det an? :eek: Skulle gjerne visst om det for fire år sidan! Eg vart satt ned i stilling utan eigentleg å diskutere det, eller vite om/tenke igjennom på førehand. Er masse ulovlig/halvulovleg som skjer i arbeidslivet. Alle bør organisere seg så ein har moglegheit for hjelp om ein treng.

No har eg 80% stilling. Vaktene varierer mellom 7 og 23. Trives mindre og mindre på jobb. :sour:

Men velferdspermisjon er vel ulønnet?
 
100% både mannen og jeg, og det funker fint. 3 barn, men vi jobber dagtid med flexitid begge to, så barna har mye tid med oss :)
 
Men velferdspermisjon er vel ulønnet?
Ja. Det er klart, men å kunne ta den ut i prosent. Eg får jo ikkje meir betalt om eg hadde hatt 100% stilling med 20% velferdperm, enn å bli satt ned til 80% mot min vilje. Hadde liksom vore greit om eg visste eg kunne få dei 20% tilbake på eit tidspunkt (særleg i forhold til lån i bank og sånt. For no er det slik at vi ikkje ein gong fekk lån i husbanken fordi eg jobba deltid utan "grunn" til det, altså utan helsemessig årsak, eller velferdsperm.) Og jobben satte meg jo opp slik det passa dei. Fekk ikkje faste vakter før eg ba om det sjølv. Hadde jo gjort livet deira lettare om dei hadde ein fast kabal (vaktliste) å gå etter enn å lage ny kabal kvar veke.
 
Har fast stilling 40% Forskjellige arbeidstider, alt fra 7-15 til 15-23. Driver gård i tillegg. Der har jeg ansvar i periodene vi har kalver. Første runde i fjøset mellom 7 og 8, en tur innom på formiddag ca 12, ettermiddag ca 17, og kveld ca 21-22. Trives veldig godt med det:happy:
 
Ja. Det er klart, men å kunne ta den ut i prosent. Eg får jo ikkje meir betalt om eg hadde hatt 100% stilling med 20% velferdperm, enn å bli satt ned til 80% mot min vilje. Hadde liksom vore greit om eg visste eg kunne få dei 20% tilbake på eit tidspunkt (særleg i forhold til lån i bank og sånt. For no er det slik at vi ikkje ein gong fekk lån i husbanken fordi eg jobba deltid utan "grunn" til det, altså utan helsemessig årsak, eller velferdsperm.) Og jobben satte meg jo opp slik det passa dei. Fekk ikkje faste vakter før eg ba om det sjølv. Hadde jo gjort livet deira lettare om dei hadde ein fast kabal (vaktliste) å gå etter enn å lage ny kabal kvar veke.

Du har ganske mange rettigheter her som arbeidstaker. De har ikke mulighet til å sette deg ned i stilling så lenge du har kontrakt på de prosentene. Du har også krav på faste vakter eller en fast turnus. Det skal alltid foreligge en vakt plan minst to uker frem i tid, det har du også krav på :hungover:

Kjenner jeg blir provosert over hvordan arbeidsgivere holder på :arghh:
 
80% fast. Kommer til å søke om permisjon på 20% og kun jobbe 60% fra lillemor begynner i barnehagen. Turnus med tidlig, kveld og helg. 07-15 og 15-23. Vil søke fortrinnsvis om perm fra senvakter da sambo jobber tidvis på anlegg
 
100%, jobber 7-15 :) har lyst å gå ned til 80% når permisjonen min er slutt
 
100 % fast. Utgangspunktet 08-16, men har flexitid med kjernetid mellom 09-15.
 
100% stilling og arbeidstid 730-15☺️
 
Du har ganske mange rettigheter her som arbeidstaker. De har ikke mulighet til å sette deg ned i stilling så lenge du har kontrakt på de prosentene. Du har også krav på faste vakter eller en fast turnus. Det skal alltid foreligge en vakt plan minst to uker frem i tid, det har du også krav på :hungover:

Kjenner jeg blir provosert over hvordan arbeidsgivere holder på :arghh:
Vi har ikkje blitt behandla bra, nei. Uerfarne og uvitande tilsette. Vi gekk timelista ei veke på førehand, hadde ikkje fast turnus, og fekk feil betalt. Heilt til nokon av oss meldte oss inn i fagforeining. Då kom ting i orden, men ikkje alt. Er enno ikkje verneombud, og har ikkje hatt personalmøte på over to år. Vi har nye eigarar no, så ting er forskjellig frå då, men likevel ikkje. Eg føler meg neglisjert og oversett. Mine forslag og tilbakemeldingar blir ikkje høyrd eller etterkomt.
Den gongen for fire/fem år sidan hadde eg jo kontrakt på 100%, men i realiteten arbeidde eg mindre (8, 8, 7, 7, 6 timer pr dag, inkludert lunsj, men fekk jo ikkje betalt lunsj), Litt etter eg kom att frå permisjon skulle alt digitaliserast, så kontrakt skulle signerast digitalt. Fekk beskjed om at den var lik som den eg hadde frå før, men var då satt ned til 80% utan at det var diskutert med meg. Eg ville jo jobbe litt mindre, så tenkte ikkje mykje over det og signerte. Også andre vart satt ned i prosent, og nokre vart satt opp. Har aldri hatt fastlønn.

Eg fortel dette for å vise kor viktig det er å følge med og vera med i fagforeining.

Eg har det nok meir i kjeften enn i handling, så eg har enno ikkje tatt mot til meg og snakka med sjefen om å få betring på ting som dei er no. Eg ser heller rundt etter ny jobb som er nærare heimen. Men eg er kresen pga. jobbtider.
 
Ja. Det er klart, men å kunne ta den ut i prosent. Eg får jo ikkje meir betalt om eg hadde hatt 100% stilling med 20% velferdperm, enn å bli satt ned til 80% mot min vilje. Hadde liksom vore greit om eg visste eg kunne få dei 20% tilbake på eit tidspunkt (særleg i forhold til lån i bank og sånt. For no er det slik at vi ikkje ein gong fekk lån i husbanken fordi eg jobba deltid utan "grunn" til det, altså utan helsemessig årsak, eller velferdsperm.) Og jobben satte meg jo opp slik det passa dei. Fekk ikkje faste vakter før eg ba om det sjølv. Hadde jo gjort livet deira lettare om dei hadde ein fast kabal (vaktliste) å gå etter enn å lage ny kabal kvar veke.

Ah, skjønner!
 
Back
Topp