Heisann.
Noen andre som er blitt sykemeldt? I så fall, hvorfor?
Jeg er 27+5 og ble nylig sykemeldt pga jeg har mange plagsomme
kynnere. De mente på føden at jobben min er veldig krevende og at
det er årsaken til kynnere, samt livmoren min er irritabel og trekker seg lett sammen.
Ble veldig lei meg ettersom jeg føler de på jobben trenger meg, og jeg føler meg generelt
frisk. Ringte egentlig føden kun for å spørre om hvor mange kynnere som var ansett normalt.
Jordmor mistenkte mulig urinveisinfeksjon (som også stemte), og ble der i 1,5 og undersøkt innvendig
og utvendig av overlege. Han var nokså streng med denne sykemeldingen
Ellers, noen av dere som har reist typ over grensen for handel mens dere har vært sykemeldt?
Gikk det rask å søke om det gjennom NAV?
Jeg og min samboer hadde planer om å reise i morgen og komme hjem lørdagen. Sendte søknad til NAV idag, men tror ikke en gang sykemeldingen er registrert enda. Ville dere dratt?
Sykemeldingen min innebærer sånn sett at jeg ikke skal stresse og være i for mye aktivitet (fikk lov å prøve frem smått, bare ikke støvsuge, trene, anstrenge meg, ha samleie etc). Jordmor sa jeg måtte se litt selv hvordan jeg følte meg før jeg evt dro avgårde.
Er veldig kjedelig være sykemeldt
Noen andre som er blitt sykemeldt? I så fall, hvorfor?
Jeg er 27+5 og ble nylig sykemeldt pga jeg har mange plagsomme
kynnere. De mente på føden at jobben min er veldig krevende og at
det er årsaken til kynnere, samt livmoren min er irritabel og trekker seg lett sammen.
Ble veldig lei meg ettersom jeg føler de på jobben trenger meg, og jeg føler meg generelt
frisk. Ringte egentlig føden kun for å spørre om hvor mange kynnere som var ansett normalt.
Jordmor mistenkte mulig urinveisinfeksjon (som også stemte), og ble der i 1,5 og undersøkt innvendig
og utvendig av overlege. Han var nokså streng med denne sykemeldingen

Ellers, noen av dere som har reist typ over grensen for handel mens dere har vært sykemeldt?
Gikk det rask å søke om det gjennom NAV?
Jeg og min samboer hadde planer om å reise i morgen og komme hjem lørdagen. Sendte søknad til NAV idag, men tror ikke en gang sykemeldingen er registrert enda. Ville dere dratt?
Sykemeldingen min innebærer sånn sett at jeg ikke skal stresse og være i for mye aktivitet (fikk lov å prøve frem smått, bare ikke støvsuge, trene, anstrenge meg, ha samleie etc). Jordmor sa jeg måtte se litt selv hvordan jeg følte meg før jeg evt dro avgårde.
Er veldig kjedelig være sykemeldt

Og regner med jeg kan få lagt meg nedpå i et par Ikea senger på handelen 
Jordmor og lege synes ikke jeg burde jobbe i det hele tatt, men er så kjipt å være hjemme, men må si at 20 % er mer enn nok. Noen dager er jeg så dårlig på jobb at jeg må kaste opp flere ganger og noen dager går det bedre. Kjedelig, men sånn er det bare dessverre. Får i hvert fall verdens beste premie til slutt