Håndarbeidtråden

Dansejente

Elsker forumet
August 2018
Januarlykke 2020
Hadde en sånn trå i min andre termingruppe, og synes det var så koselig.
Her kan vi dele og skravle om det vi strikker/hekler/syr :)
 
Holder nå på med en super søt jakke som jeg strikker. Har en bærepose med strikke klær strl 0-1 mnd nå.
Begynte så fort jeg planla å bli gravid.
 
Jeg strikker et babyteppe som jeg begynte med når jeg skulle ha sønnen, som er født i august i fjor, kanskje jeg blir ferdig denne gangen :hilarious:
 
Har strikket teppe og er nesten ferdig med ett hentesett (mangler bare sokkene). Tenkte strikke et hentesett til. Nå holder jeg på med en genser som jeg tenkte å gi i bursdagsgave til min mor. Er ganske fersk på å strikke mønster, men moro når man knekker koden :)
 
Jeg strikker et babyteppe som jeg begynte med når jeg skulle ha sønnen, som er født i august i fjor, kanskje jeg blir ferdig denne gangen :hilarious:
Jeg ble aldri ferdig og gå opp å strikke hentesett til datteren som blir 3 i september. Dårlig ide å strikke med pinne str 2 og avansert mønster når jeg knapt kunne strikke:hilarious: går fort unna med heldress nå.
 
Jeg har så lyst til å strikke et fint hentesett men jeg blir så kvalm av synet på strikking. Vet ikke om det er fordi jeg har et prosjekt som jeg holdt på med akkurat da jeg ble kvalm og nå greier jeg ikke å sitte med det.. håper det går over når kvalmen også slutter ...
 
Her gleder jeg meg til å begynne å sy!
Begynte sykarrieren før storesøster ble født, og gleder meg til å sy mye mer nå sist visste vi ikke kjønn, denne gangen blir det nok det så jeg kan sy opp "hele" garderoben, og nytt babyneste og mye mer ❤️❤️
 
Gleder meg til å begynne å strikke til babyen. Men holder på med mariusgenser til mannen så jeg må nok bli ferdig med den, ellers risikerer jeg at det blir liggende som en ufo i lang tid.:p
Så har jeg en svigerinne som skal ha baby i høst så blir nok å strikke noe til henne også før jeg starter på meg selv. Er det noen som har tips til noe til den babyen som er kjappstrikket?:)
 
Jeg ble aldri ferdig og gå opp å strikke hentesett til datteren som blir 3 i september. Dårlig ide å strikke med pinne str 2 og avansert mønster når jeg knapt kunne strikke:hilarious: går fort unna med heldress nå.
Hehe :) jeg blir så fort lei :hilarious: å teppe er såå kjedelig å strikke xsmile9
 
Så koselig tråd :D Her har jeg gullungenromper og koseteppe på pinnene :) Begge fra klompelompe
 
Jeg holder på med dinosaurdress fra klompelompes vinterbarnboka, men blir mest søm.
 
Så mange kjekke ting dere holder på med :)
Jeg er for dårlig til å gjøre bare en ting om gangen :shy: Så her har jeg (som jeg husker da) et vertslansskjørt fra Klompelompe til meg selv på pinnene. Mangler ermene på en after Eight genser, også til meg selv. Har en playsuite med lommer på pinnene som enten blir en barselgave eller en romper til mini her i huset. :)
Som om at det ikke var nok, holder jeg på med noen heklelapper som til slutt skal bli et babyteppe. Også holder jeg på å sy en jerseykjole med sving til meg selv, og har klippet opp stoff til en body med vest til mini. Døgnet har bare for få timer :eek:
 
Back
Topp