3 vil bli 4❤️

Ja, det ble skikkelig skummelt å skulle gjennomføre siste forsøk.. Nå håper vi på en super sommer med lillegutt❤️
Håper alt er bra med deg og dine nå! Tror du dere skal prøve på en til?❤️

Jeg vet ikke på nåværende tidspunkt. Det er jo ønsket om sistemann som får meg til å henge her. Jeg er jo på alle måter fornøyd også samtidig som jeg har 3 egg på frys som jeg har blødd for, grått for, ja...du skjønner sikkert....
For meg er det GALSKAP å kaste de i søpla når jeg egentlig ønsker meg en tredje ( men også siste).
Dette skjønner ikke mannen.

Jeg forstår at han ikke forstår. Tror dette er forbeholdt oss kvinner som går gjennom prøverør.
Det er vanskelig for meg å overbevise han fordi kroppen min også har blitt såpass skadet av å bære og føde barn.
Jeg kommer meg, men det tar laaaaang tid.

Vi får se, enda 3 år til de går heden, så hvem vet.....

Jeg vet ikke på nåværende tidspunkt. Det er jo ønsket om sistemann som får meg til å henge her. Jeg er jo på alle måter fornøyd også samtidig som jeg har 3 egg på frys som jeg har blødd for, grått for, ja...du skjønner sikkert....
For meg er det GALSKAP å kaste de i søpla når jeg egentlig ønsker meg en tredje ( men også siste).
Dette skjønner ikke mannen.

Jeg forstår at han ikke forstår. Tror dette er forbeholdt oss kvinner som går gjennom prøverør.
Det er vanskelig for meg å overbevise han fordi kroppen min også har blitt såpass skadet av å bære og føde barn.
Jeg kommer meg, men det tar laaaaang tid.

Vi får se, enda 3 år til de går heden, så hvem vet.....
Du, jeg skjønner deg utrolig godt!! Dere har 3 egg på frys, tre potensielle barn. Ikke lett å bare la de gå til spille etter alt du har vært igjennom. Skjønner jo forsåvidt mannen også og han er vel kanskje litt bekymret for deg med tanke på hvordan svangerskap og fødsler har skadet deg.
Håper du kommer deg dag for dag og at dere kommer til enighet om å gi fryseeggene en sjanse når tiden er moden❤️

Hei fine ❤️
Ville bare ønske deg en god sommer :)
Klemmer i fleng

Nyt sommeren med den fine familien din! Høres ut som dere har tatt en fornuftig avgjørelse❤️ Heier på dere i august igjen!

Nyt sommeren med den fine familien din! Høres ut som dere har tatt en fornuftig avgjørelse❤️ Heier på dere i august igjen!
Tusen takk fine du❤️ God sommer til dere også:-)

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Så koselig at du stikker innom❤️ Det går fint, har hatt tidenes sommerferie og nytt fri fra alt som heter forsøk:-) Men nå skal vi straks i gang med vårt siste forsøk og det føles merkelig nok utrolig godt at dette er det siste..
Hvordan går det med deg?

Så koselig at du stikker innom❤️ Det går fint, har hatt tidenes sommerferie og nytt fri fra alt som heter forsøk:) Men nå skal vi straks i gang med vårt siste forsøk og det føles merkelig nok utrolig godt at dette er det siste..
Hvordan går det med deg?

Så herlig med en skikkelig god sommerferie :D
Den skal dere leve på når høsten blir våt og kald :)
Vi har også hatt en fin sommer, men nå har hverdagen begynt med jobb, skole og barnehage. Veldig deilig å komme tilbake til rutinene også :) (Og litt småprøving på søsken plutselig :rolleyes:)

Spennende med forsøk, og ekstra nervepirrende når det er aller siste :nailbiting:
Jeg heier som alltid og håper at det skal klaffe for dere nå ❤️ Unner deg å få den lille ønskeskatten ❤️
Og et etterlengtet søsken ❤️

Så herlig med en skikkelig god sommerferie :D
Den skal dere leve på når høsten blir våt og kald :)
Vi har også hatt en fin sommer, men nå har hverdagen begynt med jobb, skole og barnehage. Veldig deilig å komme tilbake til rutinene også :) (Og litt småprøving på søsken plutselig :rolleyes:)

Spennende med forsøk, og ekstra nervepirrende når det er aller siste :nailbiting:
Jeg heier som alltid og håper at det skal klaffe for dere nå ❤️ Unner deg å få den lille ønskeskatten ❤️
Og et etterlengtet søsken ❤️
Så deilig med en god sommerferie og leve på i vinter for dere og:-)
Rutiner og hverdag er jo også fint, så skjønner det er godt med barnehagestart og jobb igjen!
Så hyggelig at dere har begynt å prøve litt, dere fikk det jo til selv sist, så hvorfor skulle det ikke gå nå også?❤️ Krysser fingrene for dere:-)
Takk for at du heier, vi hadde blitt så takknemlig om jakten på søsken skulle ende godt, så nå håper vi et lite gullegg kan feste seg❤️
Klem til deg

I dag går startskuddet for vårt aller siste forsøk! Skal bruke menopur og bemfola denne gangen. Det blir mitt 10 uttak og 14 forsøk totalt, så nå sier kropp og psyke at det er nok. Vi har kjempet med nebb og klør for å gi gutten vår et søsken, så om det ikke skulle gå nå har vi iallefall ikke gitt oss uten kamp.
Jeg blir varm om hjertet når jeg tenker på hvor fin storebror gutten vår hadde blitt, så nå krysser vi alt for at det er nettopp på dette forsøket det skjer❤️

Tvi tvi ❤️

Jøye meg som jeg unner dere å lykkes med dette siste forsøket❤️ Masse masse lykke til!! Heier og heier på dere❤️

Back
Topp