Noen som har vært på tidlig ul?

Fjell-geita

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Aprilspirene 2023
Er det noen av dere som har vært på tidlig ul? Stemte termindatoen med beregningene deres?
 
Var på tidlig ul i dag, 6+6 i følge mine beregninger. Har hatt gjentatte blødninger i det siste, og var sikker på at det var over. Men på ultralyd så vi et pulserende hjerte, fosteranlegg og plommesekk. Gynekologen mente imidlertid at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde, og satte meg tilbake en uke. Da skal jeg være 5+6, men kan man se hjerteaksjon så tidlig? Blir veldig bekymret siden embryoet var mindre enn mine beregninger, for jeg kan ikke ha blitt gravid en uke senere:oops: Er så redd for at dette ender i SA:(
 
Jeg skal ikke på ul før uke 9+3. Men det er fullt mulig å se hjertet over uke 5+1 fikk jeg beskjed om sist gang. Var da på tidlig ul 5+3 og vi så et miniatyr hjerte:Heartred gikk på en tidlig ul til rett etter jeg passerte uke 10. Mens termin den gangen var 2/11, på første og andre ul ble den satt til 7/11, på oul ble den satt til 5/11.. Han kom 28/10:joyful:
 
Vi skal 29/5 og er da 7+6. ❤
Syklusene mine er punktlige så det kan ikke bli så langt unna det vi antar som er 12/1.
 
Jeg skal på tirsdag. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei. Er 5+1 i dag eller lengre. Vet ikke siden jeg ikke har skikkelig blødning etter å ha tatt ut spiralen. Så blir spennende å se.
 
Var på tidlig ul i dag, 6+6 i følge mine beregninger. Har hatt gjentatte blødninger i det siste, og var sikker på at det var over. Men på ultralyd så vi et pulserende hjerte, fosteranlegg og plommesekk. Gynekologen mente imidlertid at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde, og satte meg tilbake en uke. Da skal jeg være 5+6, men kan man se hjerteaksjon så tidlig? Blir veldig bekymret siden embryoet var mindre enn mine beregninger, for jeg kan ikke ha blitt gravid en uke senere:oops: Er så redd for at dette ender i SA:(
Jeg ble satt tilbake 16 dager en gang, noe som ville si jeg testet positivt før jeg ble gravid o_O
Men ble barn av det også, mulig embryoet gikk i en slags "dvale", hørt det kan skje.
 
Back
Topp