Sommerfugler i magen

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Har sommerfugler i magen fordi jeg skal på første jordmorkontroll nå. Er bare 6+1 i dag, så det er jo teit å glede seg så fælt til denne kontrollen. Greia er bare det at denne timen gjør at svangerskapet kjennes mer ekte ut, og det trenger jeg for å klare å slappe av litt og å nyte det istedenfor å bekymre meg hele tiden.

Håper jeg husker å ta med urinprøven min :yuck:
 
Lykke til:)

Hva prater dere om så tidlig foresten?
 
Lykke til:)

Hva prater dere om så tidlig foresten?
Jeg aner ikke. Med første var jeg ikke hos jordmor før i uke 10 tror jeg. Jeg skulle ta med urinprøve denne gang.

Jeg ringte helsestasjon for å høre om jeg eller de på ha ordnet med 2 årskontroll til ungen og spurte i samme slengen når jeg burde bestille time hos jordmor. Hun dama i resepsjon bare satte opp en time 2 uker etterpå. Så nå er vi her. Timen starter 12.30.
 
  • Liker
Reactions: M2M
Masse lykke til (selvom du trolig er ferdig nå). Håper det gikk fint, og over alle forventninger :joyful:
 
Hva snakket dere om?
Er det vanlig og gå så tidlig?
Her i kommunen får man ikke time hos jordmor før i uke 15!
:)
 
Masse lykke til (selvom du trolig er ferdig nå). Håper det gikk fint, og over alle forventninger :joyful:
Takk, det gikk veldig fint og jeg var der faktisk i litt over 1 time :p jeg likte jordmoren skikkelig skikkelig mye, så det er litt trist at vi flytter i sommer og at jeg må få ny jordmor :( hun jeg hadde forrige svangerskap var ikke bra!

Hva snakket dere om?
Er det vanlig og gå så tidlig?
Her i kommunen får man ikke time hos jordmor før i uke 15!
:)

Ikke vanlig å gå så tidlig. Fikk ny time i uke 12. Les over her om hvorfor jeg fikk time så tidlig :happy: Jeg fikk tatt alle blodprøver og sånt der og de søkte fødeplass for meg, så jeg slipper å dra til legen for det, det var nytt og veldig kjekt :D

Hva vi snakket om:
- min forrige fødselsopplevelse
- at jeg ikke ble tatt på alvor av min forrige jordmor
- stort avvik fra min termin og oul termin som nesten førte til at jeg mistet første barnet mitt
- levevaner
- det å slutte å snuse
- amming
 
Back
Topp