Tivoli på 17. mai..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Til byen nær oss kommer det som vanlig tivoli som er der fra noen dager før 17. mai til noen dager over.
De kommer hvert eneste år og ungene begynner å snakke om det tidlig.
Og hvert år skjer det samme, ungene blir skuffet siden det egentlig er ganske dårlig, og vi voksne blir "blakke" siden det er ganske dyrt.

I år lurer vi på om vi rett og slett bare skal dra til Tusenfryd og være der...

Kommer det tivoli til dere i forbindelse med 17. mai og benytter dere dere av det?

Nei, her er det heldigvis ikke noe sånt.

Det er her, men vi drar ikke. Betaler ikke 40 kr pr karusell pr barn :)
Vi skal på Tusenfryd ila mai :)

Her er det tivoli, og vi går hvis vi orker. Noen år er det rett og slett for utmattende med hele dagen, at tivoli på toppen av alt er uaktuelt.

Kommer tivoli og vi skal en tur.
Vi avtaler på forhånd med ungene hvor mange turer de får, og hva vi kommer til å kjøpe,type en sukkerspinn eller popcorn

Tivoliet har vært åpent denne helgen. Skyr det som pesten. I fjor begynte de å skru på skinnene fra undersiden med skiftenøkkel mens vi satt i vognene og kjørte. Det er dyrt og dårlig. Har gjemt meg bak graviditeten denne helgen mens mannen har vært borte. Så får vi se om mannen tar han med neste lørdag. 17 mai rekker vi det neppe, fullt program.

Til byen nær oss kommer det som vanlig tivoli som er der fra noen dager før 17. mai til noen dager over.
De kommer hvert eneste år og ungene begynner å snakke om det tidlig.
Og hvert år skjer det samme, ungene blir skuffet siden det egentlig er ganske dårlig, og vi voksne blir "blakke" siden det er ganske dyrt.

I år lurer vi på om vi rett og slett bare skal dra til Tusenfryd og være der...

Kommer det tivoli til dere i forbindelse med 17. mai og benytter dere dere av det?
Jeg stemmer for Tusenfryd! Hadde glatt heller reist dit enn tivoli :) Helt enig med deg i at det er dårligere enn det man betaler for!

Jeg stemmer for Tusenfryd! Hadde glatt heller reist dit enn tivoli :) Helt enig med deg i at det er dårligere enn det man betaler for!

Var på tusenfryd ein gang men eg tar ikkje karuseller, så det er dyrt inn då. Nå kan eg ikkje ta karusell pga ryggoperasjoner, så tusenfryd er kjip for meg :arghh: Men bodene er gøy :D

Var på tusenfryd ein gang men eg tar ikkje karuseller, så det er dyrt inn då. Nå kan eg ikkje ta karusell pga ryggoperasjoner, så tusenfryd er kjip for meg :arghh: Men bodene er gøy :D
Så kjedelig :/ Da er jeg enig i at det blir for dyrt!

Ja eg prøvde å spør om dei ikkje hadde egen billett til dei som faktisk ikkje kan ta karusell men nei, det hadde dei ikkje. Vil sei det er diskriminerende mot oss.
Jeg kan jo forstå at de ikke kan gi ut en sånn rabatt fordi de faktisk ikke vet om du kan ta noe, men tenker det burde vært mulig å lage en avtale ved f.eks. en legeerklæring :/

Jeg kan jo forstå at de ikke kan gi ut en sånn rabatt fordi de faktisk ikke vet om du kan ta noe, men tenker det burde vært mulig å lage en avtale ved f.eks. en legeerklæring :/

Eg bur ikkje i osloområdet lenger. Dei gir ein billett ut, dei kunne jo hatt egen for dei som ikkje tar karusell. Eg kan jo vise arret mitt :laughing002 Men kommer ein i rullestol, så er det da samme? Må ha legeerklæring?

Eg bur ikkje i osloområdet lenger. Dei gir ein billett ut, dei kunne jo hatt egen for dei som ikkje tar karusell. Eg kan jo vise arret mitt :laughing002 Men kommer ein i rullestol, så er det da samme? Må ha legeerklæring?
Synes jeg du skal prøve neste gang :P Jeg aner faktisk ikke med rullestolbrukere :O Vil jo ikke tro det :P

Back
Topp