Ser absolutt ingentingPositiv?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser absolutt ingentingPositiv?![]()

Jaa. Fikl flere slike sist syklud, og ikke gravidOkei, vær ærlig med meg. Vet at flere har hatt problemer med RFSU. Men ville dere sagt at denne er defekt?
Ser dessverre ikke noen skikkelig positiv strek. Ser et rødt felt, men ser mer defekt ut. Som om farge har sklidd utoverPositiv?![]()
Ser jo streken, men etter alt jeg har hørt om rfsu her inne ville jeg tatt en annen testOkei, vær ærlig med meg. Vet at flere har hatt problemer med RFSU. Men ville dere sagt at denne er defekt?
Det er vanlig, hvor langt er du på vei? Ser jo godt stigninga i krysset. Men det skal gjerne en del hcg til for å få 2-3. Over 200 tror jegStigning i CB men ikke CBD?
Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er. Mulig bare 20 dpo 4+4? Men siste mens var 30 mars. I følge app er jeg 6 dager over ikm.Det er vanlig, hvor langt er du på vei? Ser jo godt stigninga i krysset. Men det skal gjerne en del hcg til for å få 2-3. Over 200 tror jeg
Ser noe på siden men om det er strek ?Okei, vær ærlig med meg. Vet at flere har hatt problemer med RFSU. Men ville dere sagt at denne er defekt?
Til sammenligning var min stigning på CB slik over to dagerStigning i CB men ikke CBD?
Spørs om du får 2-3 på CB om 1 til 2 dager. Ser stigningen.Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er. Mulig bare 20 dpo 4+4? Men siste mens var 30 mars. I følge app er jeg 6 dager over ikm.
Noen får ikke 2-3 før litt senere enn detteJeg er ikke sikker på hvor langt jeg er. Mulig bare 20 dpo 4+4? Men siste mens var 30 mars. I følge app er jeg 6 dager over ikm.
Hadde sett på den som defekt. Ta en nyPositiv?![]()
10 dpo morgen øverst, og 12 dpo morgen på første bildet. Her er det jo fin stigning.
(Dette er ikke tidlig testene, disse måler 25 miu)
Andre bilde er testen jeg tok på ettermiddag 10dpo, sammenlignet med testen jeg tok på morgenurin i dag 12 dpo.
Den i dag er jo faktisk svakere.
Kan det ha såå mye å si at man tester på ettermiddag?
Jeg har alltid mest konsentrert urin på ettermiddagen, så skal teste på nytt senere i dag også, men jeg føler jo at dette ikke lover godt
Hadde jeg ikke tatt den testen på ettermiddag 10 dpo så hadde jeg jo trodd at dette gikk bra, men det er jo to dager mellom testene da, så skulle jo tro at testen i dag uansett skulle vært sterkere en den på ettermiddagen 10 dpo.
Dette blir vel kjemiske nr 8 om det ikke går veien.. #lei
Det KAN være tidspunkt for testing, og det der er vel ikke tidlig-testene til babyplan heller? Kan være vanskeligere å se stigning på de så tidlig.
Min testerekke fra et svangerskap som gikk bra:
![]()
Se 12 dpo morgen kontra formiddagen og kvelden før. Såvidt det er stigning å se fra 10dpo morgen til 12dpo morgen også. Og 12 dpo hadde jeg 33 i hCG (tok blodprøve samme dag). Etter det droppa jeg å teste på morgenurin ... Dette er også såkalt sensitive tester med følsomhet på 10.
Edit:
Øverst her er en CB+ test fra 12 dpo på ettermiddagen (og CB+ er mindre sensitiv enn de strimmeltestene jeg brukte). Den nederste er 15 dpo formiddag :
![]()
Ikke tidligtester nei! Er veldig spent på test i ettermiddag kan man si :/ skal holde meg så lenge jeg kan, å drikke lite, så får vi se!
Har bare vanlige tester. Skal skaffe en annen test senere i dagSer jo streken, men etter alt jeg har hørt om rfsu her inne ville jeg tatt en annen test