Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DET skal du ikke ha! Jeg liker håndterer slikt bedre når jeg er klar over worst caseUff, nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for å ha svartmalt det litt for deg.Håper du slipper billig unna!
Jeg har kontroll på torsdag, syklusdag 10.
Husker nesten ikke hvordan styrt var jeg, sist gang var i oktober. Men troor jeg var på et par kontroller pga at slimhinnen ikke var tykk nok på første kontroll. Medisinene gjør vel at de har et ganske stort slingringsmonn mht timing av innsett, så når slimhinnen har sett fin ut har de funnet et innsettingstidapunkt som har passet godt for dem og så starter man progesteron på riktig tidspunkt i forhold til det. Veldig greit å forholde seg til sånn sett da!
Hva er årsaken til at du har styrt denne gangen?
Jeg er skikkelig spent på mine nå.. Det blir spennende Hadde en i helga sist jeg også. Var rart å være der på en lørdag.Slitsomt med den blodprøven,ja. Har pleid å hatt 3 kontroller før uttak. Så mulig det blir ny i helgen. Største folikkelen var 14 mm på tirsdag..så den må vel eksplodere til neste uke
Jeg har det kronisk fra før. Så ikke godt å si.Er diaré vanlig bivirkning av Gonal-F?
Eg kan sei ifrå når eg begynna på sprøyter, så kan eg flyttast dåDen ene gangen jeg har gått på spray først fikk jeg det mye bedre etter sprøytestart, for synarela-bivirkningene forsvant! Og sprøyter har jeg ikke brukt å få så mye bivirkninger av, annet enn hodepine og etterhvert veldig stinn i magen om det er mye eggMen vet det er utrolig ulikt hvordan vi reagerer!
Kan flytte deg når du vil, blir vel mest «rett» å flytte ved sprøytestart, men mange vil fra medisin-/spraystart. Så det er opp til deg, bare si ifra!![]()
Uff då, kva type bivirkninger har du fått av synarela? Kva dag fekk du Evt blødning, og varte den lenge? Har ikkje fått endå, men fortsatt over 1 veka igjen til sprøytestartJeg flytta meg da jeg starta på spray jeg
Jeg har verst bivirkninger på Synarela jeg, og mindre når jeg halverer dosen fra 2x2 til 2x1 spray om dagen.
Blir spennende med sprøyter
Jeg har sprøyta i ei uke i dag.
Jeg hadde hetetokter. Veldig og. Sånn mange ganger om dagen. Så ble nesten gal. Men var sist og. Så ble ikke overraska.Uff då, kva type bivirkninger har du fått av synarela? Kva dag fekk du Evt blødning, og varte den lenge? Har ikkje fått endå, men fortsatt over 1 veka igjen til sprøytestart
Har d gått greit med sprøytene? Eg trur eg får mannen min til å gjera d sia det ikkje er puregon pennen denne gongen... litt enklare med mi sprøyteskrekk. Men pleie å legga meg på sofaen med ei puta så eg ikkje ser magen min, så går d greitlykke til i dag
Tredje forsøk. Første fikk jeg ut 4 egg,andre forsøk 12 egg.Jeg er skikkelig spent på mine nå.. Det blir spennende Hadde en i helga sist jeg også. Var rart å være der på en lørdag.
Hadde opp til 21 mm før uttak på flere forrige gang. Så det blir spennende nå.
Er det ditt andre forsøk også?
Lykke tilJeg sitter på toget på vei innover mot Oslo.
Kjempe spent.
Jeg fikk ut sju sist. Fire ble befrukta, ett ville ikke, og to på frys. Så håper på noe lignende nåTredje forsøk. Første fikk jeg ut 4 egg,andre forsøk 12 egg.
Lykke til i dag
Takk. Tatt blodprøve nå. Så nå venter ventinga.Lykke til
Masse lykke til! Har du ikke fått telefon enda går det sikkert braInnsett i dag, ingen telefon foreløpig så det lover jo godt. Er så spent , å tissetrengt allerede men må jo holde meg![]()
Aha, ja da skjønner jeg! Det er jo fordelen med styrt, at da slipper man den usikkerheten med at kroppen skal få alt til å klaffe på egenhånd. Så hvis du har erfaring med at naturlig kan gi litt kluss, er det sikkert lurt å prøve styrt som gir mye bedre planleggingsmuligheter!DET skal du ikke ha! Jeg liker håndterer slikt bedre når jeg er klar over worst case
Takk for at du forteller litt om hva medisin gjør faktisk. Nå lærte jeg litt Har liksom ikke helt fått god informasjon rundt styrt syklus, og når keg googler roter jeg meg ofte bort i en jungel av ting som gjør meg mer bekymret enn opplyst..
Etter en MA i desember skulle jeg ha innsett i naturlig syklus i mars, men det ble avbrutt.
Jeg kontroll en fredag, hvor UNN ikke var helt fornøyd, og skulle tilbake på kontroll mandag. Men skulle teste etter eggløsning selv fra lørdag. Og om jeg fikk utslag, så skulle jeg starte på Lutinus dagen etter.
Jeg fikk stort smilefjes på 3 eggløsningstester og startet med Lutinus.
Men mandag på kontroll var de fremdeles ikke fornøyd, heller ikke onsdag. De så etter en veske som indikerte at egget hadde løsnet.
Så konkluderte de med at Lutinus kanskje hadde stoppet eggløsning, og dermed avbrøt di.
Så fikk jeg beskjed om at det ble en styrt syklus denne gangen..
Da er det altså sånn at jeg ikke skal teste etter eggløsning denne gangen?
Lykke til!!Innsett i dag, ingen telefon foreløpig så det lover jo godt. Er så spent , å tissetrengt allerede men må jo holde meg![]()
Så spennende ! Lykke til idag <3Innsett i dag, ingen telefon foreløpig så det lover jo godt. Er så spent , å tissetrengt allerede men må jo holde meg![]()
Hvordan går det i oslo veslejinta?Takk. Tatt blodprøve nå. Så nå venter ventinga.
Kjeder meg snart ihjelHvordan går det i oslo veslejinta?![]()