Innkjøp

Yey, BBhugme kjøpt pent brukt på Finn :) Får den til helga, da søstra mi tar den med fra annen by! Det gledes :) har en annen som jeg digga til de to andre, men har kjent på hugme’n, og skjønt at den går den gamle en høy gang!
 
Mest opptatt av å gå tur med den. Mest på sti løypene vi har her (grus). Ikke ta for stor plass i bil samtidig som jeg er redd for at den skal vær for liten. Kommer til å bruke den til ca 4 år. Så hun må ikke kunne vokse ut av den.

Da må du finne en som er lang i ryggen.. det er ikke emmaljunga Edge duo hvertfall, så den kan du utelukke da :p
 
Mest opptatt av å gå tur med den. Mest på sti løypene vi har her (grus). Ikke ta for stor plass i bil samtidig som jeg er redd for at den skal vær for liten. Kommer til å bruke den til ca 4 år. Så hun må ikke kunne vokse ut av den.
Brio har gode vogner (men det så jeg at du har erfaring med :) ).
TFK har en populær vogn som er stor og romslig, og som er god på tur. Lurer på om den heter jogster? City Elite har også god plass :)
 
Mest opptatt av å gå tur med den. Mest på sti løypene vi har her (grus). Ikke ta for stor plass i bil samtidig som jeg er redd for at den skal vær for liten. Kommer til å bruke den til ca 4 år. Så hun må ikke kunne vokse ut av den.
Høres ut som Babyjogger City Elite kan være en god vogn for deg. Den er kjempegod å trille, og vår gutt på snart 6 får faktisk fortsatt plass i den, selv om han ikke trenger vogn ;-) Han får av og til lillesøstera til å gå så han kan hvile - latsabben!! Den har store hjul, og det er alfa og omega om du skal gå tur på litt ujevnt underlag som grus. Det eneste er at den så klart kan vingle litt om du går VELDIG ulendt med den, for da er jo tre hjul kanskje et lite hakk mindre stabilt enn fire. Jeg har prøvd Bugaboo, Babyjogger City Elite og Bumbleride Indie. Sistnevnte er også god til bruket du beskriver, og både fin og relativt stor, men City elite slår den på de behovene du ønsker dekket syns jeg :)
 
...og babyjoggeren har veldig god kalesje på sittedelen! På bagdelen er den ikke såå stor og god, men til oktoberbaby er det null stress, vi kommer jo ikke til å bruke bag sommerstid med sterk sol.
 
Her har vi kjøpt noen bodyer og heldrakter i ull siden det var så bra tilbud på Småungene sin nettside :) av utstyr har vi det meste fra før men skal kjøpe et stativ til natures sway slyngevugge og bag til babyjoggeren.
 
Brio har gode vogner (men det så jeg at du har erfaring med :) ).
TFK har en populær vogn som er stor og romslig, og som er god på tur. Lurer på om den heter jogster? City Elite har også god plass :)
Tja var 17år siden jeg hadde en Brio vogn så tror ikke jeg kan si hvordan de er nå :hilarious: men takk for tips :)
 
Høres ut som Babyjogger City Elite kan være en god vogn for deg. Den er kjempegod å trille, og vår gutt på snart 6 får faktisk fortsatt plass i den, selv om han ikke trenger vogn ;-) Han får av og til lillesøstera til å gå så han kan hvile - latsabben!! Den har store hjul, og det er alfa og omega om du skal gå tur på litt ujevnt underlag som grus. Det eneste er at den så klart kan vingle litt om du går VELDIG ulendt med den, for da er jo tre hjul kanskje et lite hakk mindre stabilt enn fire. Jeg har prøvd Bugaboo, Babyjogger City Elite og Bumbleride Indie. Sistnevnte er også god til bruket du beskriver, og både fin og relativt stor, men City elite slår den på de behovene du ønsker dekket syns jeg :)
Tusen takk for tips. Skal sjekke den ut :)
 
Tja var 17år siden jeg hadde en Brio vogn så tror ikke jeg kan si hvordan de er nå :hilarious: men takk for tips :)
:hilarious::hilarious: God gammel traver da! Men den er nok litt utviklet siden da :D
Det er veldig god demping på vognene, så de egner seg godt til turer i litt ulendt terreng. God plass i kurven under til varer. Har lite erfaring med plass i bil siden vi ikke har bil selv, men vet at Brio Go / Go next tar litt plass pga den har ergonomisk håndtak.
 
Vi har en del klær liggende etter storebror, så må få sortert dette og vasket det :)
Vogn har vi også, skal kjøpe nytt bilsete og ny stelleveske (veldig stor og tung den jeg har)

Kjøper nok litt nye klær og strikker litt klær :)

Skal også ha en sånn vippestol med bevegelse /vibrering
Og så så jeg en nydelig vugge som var håndlaget og helt unik nede på en lokal bedrift her, kostet 1500 kr, og trenger den vel egentlig ikke, men om den står enda når lønningen kommer så kjøper jeg den nok, er den fineste vuggen jeg noen gang har sett ❤️
 
I dag har jeg kjøpt dundyne og et sengesett, og to badehåndklær. Er jo tidlig enda, men var -40% på Kid på alle barnevarer. :)
 
Vi kjøper brukt stokke tripp trapp av en venninne, og det var det eneste vi hadde igjen på lista foreløpig.. :rolleyes:
Jeg gleder meg til å få vite kjønn sånn at vi kan kjøpe litt mer tilbehør, pynt og klær. Vi har en del gutteklær, men blir isåfall noen fargesprakende strømpebukser og noen pynteting med kjønn.
 
Vi kjøper brukt stokke tripp trapp av en venninne, og det var det eneste vi hadde igjen på lista foreløpig.. :rolleyes:
Jeg gleder meg til å få vite kjønn sånn at vi kan kjøpe litt mer tilbehør, pynt og klær. Vi har en del gutteklær, men blir isåfall noen fargesprakende strømpebukser og noen pynteting med kjønn.
Vi må også ha tripp trapp. Ønsker oss det nok til dåpen tror jeg :) har heldigvis ekstrautstyret fra forrige, så denne stolen blir ikke like dyr :p håper jeg kan handle litt på torsdag :D
 
Back
Topp