Hva er favorittnavnene dine?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvilke navn bare elsker du? Det kan være navn du har brukt på barna dine, navn som ble nedstemt av partneren din, navn du håper å få brukt, eller navn du liker, men ikke kommer til å bruke.
 
Filippa og Sakarias.. nedstemt av partner..
 
Julian og Aurora
 
Aria, men det ble uaktuelt etter GOT. Det var et av to navn som stod på listen min siden jeg var liten. Det andre ble brukt til min lille jente :)
 
Evelyn ❤️ Håper på å få brukt det dersom jeg får en jente en gang :)
 
Mathilde Har også lyst til å kalle opp etter min mormor som het Anna..Men, vi har forelsket oss i Helene, som er mellomnavn til samboers farmor:)
Om vi noen gang får en sønn tror jeg han blir navnløs, klarer ikke finne noe :p
 
Luna (eventuelt Luna Angelica) og Tristan var favorittnavnene fra start. Mannen var helt med på det :)
Første himmelbarnet fikk navnet Zelda, vi fikk ikke vite kjønn før etter fødselen og brukte en stund på å bestemme oss. Det ble feil å bruke et navn som var tiltenkt et levendefødt barn. Det var mannen som foreslo Zelda og det kommer av at han er gamer :p

Elsker også Ragna, Villemo og Saga, de er mannen litt skeptiske til :p
 
Luna (eventuelt Luna Angelica) og Tristan var favorittnavnene fra start. Mannen var helt med på det :)
Første himmelbarnet fikk navnet Zelda, vi fikk ikke vite kjønn før etter fødselen og brukte en stund på å bestemme oss. Det ble feil å bruke et navn som var tiltenkt et levendefødt barn. Det var mannen som foreslo Zelda og det kommer av at han er gamer :p

Elsker også Ragna, Villemo og Saga, de er mannen litt skeptiske til :p
Gøy å se at flere liker Villemo :)
 
Back
Topp