Hva er favorittnavnene dine?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvilke navn bare elsker du? Det kan være navn du har brukt på barna dine, navn som ble nedstemt av partneren din, navn du håper å få brukt, eller navn du liker, men ikke kommer til å bruke.

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Filippa og Sakarias.. nedstemt av partner..

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Julian og Aurora

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Aria, men det ble uaktuelt etter GOT. Det var et av to navn som stod på listen min siden jeg var liten. Det andre ble brukt til min lille jente :)

Kms92

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Evelyn ❤️ Håper på å få brukt det dersom jeg får en jente en gang :)

Brooke

Elsker forumet
MayDay2021
Mathilde Har også lyst til å kalle opp etter min mormor som het Anna..Men, vi har forelsket oss i Helene, som er mellomnavn til samboers farmor:)
Om vi noen gang får en sønn tror jeg han blir navnløs, klarer ikke finne noe :p

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Luna (eventuelt Luna Angelica) og Tristan var favorittnavnene fra start. Mannen var helt med på det :)
Første himmelbarnet fikk navnet Zelda, vi fikk ikke vite kjønn før etter fødselen og brukte en stund på å bestemme oss. Det ble feil å bruke et navn som var tiltenkt et levendefødt barn. Det var mannen som foreslo Zelda og det kommer av at han er gamer :p

Elsker også Ragna, Villemo og Saga, de er mannen litt skeptiske til :p

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Luna (eventuelt Luna Angelica) og Tristan var favorittnavnene fra start. Mannen var helt med på det :)
Første himmelbarnet fikk navnet Zelda, vi fikk ikke vite kjønn før etter fødselen og brukte en stund på å bestemme oss. Det ble feil å bruke et navn som var tiltenkt et levendefødt barn. Det var mannen som foreslo Zelda og det kommer av at han er gamer :p

Elsker også Ragna, Villemo og Saga, de er mannen litt skeptiske til :p
Gøy å se at flere liker Villemo :)

Topp