⚘ Apriltråden ⚘

Sånn, da har jeg også meldt oss på sommersamlingen, en festdag for korpsene her i området. Eller, foreløbig da, kunne ikke svare på mars ved innmarsj for det har vi glemt å tenke på, og reelt må jeg trolig etter-påmelde et par musikaner også. Menmen'

Og da var det bare å skravle de siste 40-50 innlegene da før jeg sovner.

Ikke sett over selvangivelsen en gang til har jeg akkurat kommet på. Denne kvelden har virkelig mange oppgaver.

Men mannen sier at det at jeg har sjekket at de er de koner og tall og fratrekk jeg forveter skal være der, uten å ha dobbeltsjekket alle tallene, og den sjekken at at var der tok jeg da den kom, det er godt nok. Vi har ikke måttet endre på den på lenge, og ting stemmer, og ingenting nytt er skjed i 2018 så den er nok rett.

Og jeg er altså ikke i mål, og dere andre er så jeg må skravle alene?

Hver time

(Hva skjer, kommer ikke sitatene mine med?) svar på hvor ofte topp 100 oppdateres

Eg er ikkje mål men om eg er det, så går det fint å prate meir. Men no er eg trøtt...

Skravle gjerne litt til så jeg ikke spammer, det er vel mac 4 eller 5 innlegg på rad...

NEEEEEEEEI Forumet kan ikke gå ned nå når jeg er så nær og endelig har tid????

Åhh, heldigvis kom det, det bare hang og hang og hang og hang og sa at det brukte for lang tid på å svare....

Varmer pizzarester jeg, må ha noe å gå på så jeg ikke sovner. Det er da halvannen time igjen og jeg trenger... 40 innlegg?

Skrive timer tar bare 2 minutter, gjort det nå...
Har timeregnskap på jobben, og må føre

Lurt å få på plass før månedskifte sikkert? Det purres i alle fall vi alltid på at vi må huske. Så stenges det når mnd er over, for våre timer skal vi viderefaktureres.

Jeg kan jo skrive her inne så du ikke føler deg helt alene Sara! Jeg er ikke helt i mål. Eller, jeg er kanskje det mtp mitt mål, men husker ikke hvor mange innlegg jeg har skrevet siden sist oppdatering på topp100 lista. :p Hadde ikke så mange igjen der, og prøvde å telle etterhvert. Gravidhjernen klarte ikke det! :hilarious::hilarious:

Back
Topp