Ikke enda.Kommet deg fram til vår flotte by?
Sitter på Gardermoen nå.
Er vel i sentrum rundt kl 2030.
Dro hjemmefra etter middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke enda.Kommet deg fram til vår flotte by?
Ikke enda.
Sitter på Gardermoen nå.
Er vel i sentrum rundt kl 2030.
Dro hjemmefra etter middag
Er nok ikke fri.Så du har ikkje hatt tid her i dag? Eg er gått forbi deg listo
Blir god med fri?
He he greit å tenke litt på detPå en måte er jo felles feiring greit, på den annen side er hennes familie enorm i forhold til min og min bror sin, og selv om min mann har flere søsken enn meg så utgjør det på langt nær hennes, og de hadde mange flere gjester i dåpen, nemlig det med disse tantene og onklene mine, kanskje for å veie opp for at han har en søster. Altså meg, og hun har 6 søsken med større og mindre familie, foreldre og steforeldre og reserveforeldre og whatnot.
Og da blir selskapet til de jentrne mye større enn eldste sitt og da er kanskje hver sin fest enklere også vet jeg ikke hvor mange vi skal be uansett også..... Ser mannen rart på meg når jeg lurer på dette når det er om fire år....
Er nok ikke fri.
Foretningsreise.
Kommer nok mest til å se innsiden av møterom
Ikke kurs.Ja det blir nok mest kursrom då.
Ja. Det er jo det.He he greit å tenke litt på det
BergenIkke kurs.
2 dagers workshop.
Kanskje jeg vil ha litt tid i morgen kveld til å se byen, men ikke sikker.
Er uansett ikke så farlig, er ganske ofte i Bergen, så kan eventuelt ta det igjen senere
Da var feiring overstått, barna i seng og jeg skal sette meg med kaffe og perle littveldig koselig å samle familien, men jammen blir man sliten av det også
![]()
JaOg mykje god kake igjen?![]()
og masse fruktsalat
og kake, da blir kollegaene alltid glade 
Jaog masse fruktsalat
skal ta med meg masse av det på jobb imorgen
og kake, da blir kollegaene alltid glade
![]()
Uff da1-2 til Brann![]()
Uff da

Ikke det men heier virkelig ikke på brann hellerNei hurraEr jo ledelse til Brann
Med mindre du er Tromsøsupporter?
![]()