Det tar litt tid, men deilig å få babyen ut av rommet deres regner jeg med5 natt for frøkna i egen seng. Nettene er så som så, men mye bedre. Håpet er at det blir magisk om en uke eller to..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tar litt tid, men deilig å få babyen ut av rommet deres regner jeg med5 natt for frøkna i egen seng. Nettene er så som så, men mye bedre. Håpet er at det blir magisk om en uke eller to..
Ja. Spesielt siden jeg har sovet på gulvet i 8 mnd og busset og ammet og bært og sovet sittende pga reflux baby i 16 mnd. Så å ha 2-3 timers søvn sammenhengende er ekstremt unormalt for oss. Merker kroppen blir helt rar av "så" mye søvn. Men det blir nok bare bedre.Det tar litt tid, men deilig å få babyen ut av rommet deres regner jeg med
Min sånn aktive tid er nok forbiHva du gjør har jeg ingen kontroll over
For min del er det kanskje muligens om att dersom atte et lite håp.
Men nå har jeg aldri vært så aktiv som deg
Jeg har blitt bedreSå kom deg dit dersom det ikke blir bedre over helgen
Da får du satse på neste månedJoda men helga og eg har ungene til torsdag. Ikkje på lista ein gang men eg syns eg har skravla mykje.
Ryggen er mye bedre nåEg har hatt mykje trøbbel med ryggen. Eg gikk over ein knaus i starten og det føltes som stoltzen for meg. Enn om du knapt klarer det, så må du gå det du klarer og litt etter litt hjelper det.
Eg har operert ryggen 4 ganger..
Det er jo supertEg er jo på plass 36. At eg ikkje såg det i går då![]()
Flink mann du harPui, for ett arbeidsjern jeg har. Kommer fra 4mnd døgnarbeid, med 36timers hjemreise fra innerste Sør-Amerika og 12 timer på fly: kjører hjem selv fra flyplassen, lager middag sammen med meg, rydder ut av koffertene sine, sover fra 23 til 06 og har nå vært på byggeplassen til huset vårt siden 07... Jeg føler meg som tidenes slob som ikke klarer slikt![]()
Det er glad-musikkDet er nå litt stas å henge i gangene når korpset øver til 17. Mai. Det er jo musikk som setter litt stemning
I mål med tråderHvordan ligger du an?![]()
Godt jobbetFytti grisen jeg er sliten. Dønn sliten.
8 timer og vel så det stort sett på beina, svinet rundt og ordnet et og hitt og litt og ditt og sett til at alt gikk som det skulle, frokost og frukt og lunsj og uniformer og noter, marsjering og spilling og alle unger vel hjem
Jeg har selvsagt IKKE stått for alt dette alene, foreldre har hjulpet til med matlaging, ei mor med sin mor har kontrollen på uniformene, altså denne mormoren legger opp og ned og inn og ut bukser etc, det er gull. Min mann har vært nattevakt, dirigenten har holdt styr på musikken og jeg har egentlig bare tilrettelagt for alle. Men fytti, jeg er sliten likevel.
Er nok det nå som barna begynner å bli eldreMin sånn aktive tid er nok forbi![]()
Trolig ja.Godt jobbethåper du får litt hvile resten av helga!
God kveldGod kveld
God kveld.God kveld