⚘ Apriltråden ⚘

Haha:p våre glansdager er kanskje forbi?!
Hallo!!!!
Se på meg
- 100% jobb med mye press for tiden og en del reise
- 50% studier og siste eksamen om 1,5 uker
- Prøver desperat å få trent litt
- Ja, også var det disse 3 ungene mine da....

Jeg kommer nok tilbake, mine glansdager er ikke over (og jeg er eldre en deg), må bare få litt tid først

Hallo!!!!
Se på meg
- 100% jobb med mye press for tiden og en del reise
- 50% studier og siste eksamen om 1,5 uker
- Prøver desperat å få trent litt
- Ja, også var det disse 3 ungene mine da....

Jeg kommer nok tilbake, mine glansdager er ikke over (og jeg er eldre en deg), må bare få litt tid først
Haha, jeg vet!:P du imponerer meg stort! En enorm kapasitet!:)
Vi kommer sterkere tilbake ikke sant?!:P

Klarer knapt gå, så blir ikke mye trening:( litt bedre nå da..

Eg har hatt mykje trøbbel med ryggen. Eg gikk over ein knaus i starten og det føltes som stoltzen for meg. Enn om du knapt klarer det, så må du gå det du klarer og litt etter litt hjelper det.

Eg har operert ryggen 4 ganger..

Pui, for ett arbeidsjern jeg har. Kommer fra 4mnd døgnarbeid, med 36timers hjemreise fra innerste Sør-Amerika og 12 timer på fly: kjører hjem selv fra flyplassen, lager middag sammen med meg, rydder ut av koffertene sine, sover fra 23 til 06 og har nå vært på byggeplassen til huset vårt siden 07... Jeg føler meg som tidenes slob som ikke klarer slikt :p

Pui, for ett arbeidsjern jeg har. Kommer fra 4mnd døgnarbeid, med 36timers hjemreise fra innerste Sør-Amerika og 12 timer på fly: kjører hjem selv fra flyplassen, lager middag sammen med meg, rydder ut av koffertene sine, sover fra 23 til 06 og har nå vært på byggeplassen til huset vårt siden 07... Jeg føler meg som tidenes slob som ikke klarer slikt :p
Blir sliten bare av å høre om det :hilarious:

Back
Topp