Så koselig daPrivat
5 dager i Malaga med mamma![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daPrivat
5 dager i Malaga med mamma![]()
Klarer knapt gå, så blir ikke mye treningHar du prøvd med lettere fysisk aktivitet når ryggen er vond.
Har slitt med den den siste tiden selv, men den blir verre når jeg ikke trener noe
Og skroller du enda mer så finner du megLaaaangt nede på lista gittmåtte scrolle mye...
Å f***Klarer knapt gå, så blir ikke mye treninglitt bedre nå da..
HahaOg skroller du enda mer så finner du meg![]()
Merket det litt i Kiel, så låste det seg plutselig da jeg skulle ta på bikiniunderdelenÅ f***
Hva har du gjort?
Hallo!!!!Hahavåre glansdager er kanskje forbi?!
Og hva sier legen?Merket det litt i Kiel, så låste det seg plutselig da jeg skulle ta på bikiniunderdelensikkert bare strukket en muskel, men har vært dritvondt og hemmende..
Haha, jeg vet!Hallo!!!!
Se på meg
- 100% jobb med mye press for tiden og en del reise
- 50% studier og siste eksamen om 1,5 uker
- Prøver desperat å få trent litt
- Ja, også var det disse 3 ungene mine da....
Jeg kommer nok tilbake, mine glansdager er ikke over (og jeg er eldre en deg), må bare få litt tid først
Ingen anelseOg hva sier legen?
Hva du gjør har jeg ingen kontroll overHaha, jeg vet!du imponerer meg stort! En enorm kapasitet!
Vi kommer sterkere tilbake ikke sant?!![]()
Så kom deg dit dersom det ikke blir bedre over helgenIngen anelse![]()
Har eksamenssamling 7.-9. mai.
Eksamen da teller 30%, oppgaven som allerede er levert teller 70%
Har studert 50% ved siden av full jobb i nesten 2 år nå.
Skal bli deilig å bli ferdig

Fortsatt noen dager igjen![]()
Klarer knapt gå, så blir ikke mye treninglitt bedre nå da..
Fortsatt noen dager igjen![]()

Blir sliten bare av å høre om detPui, for ett arbeidsjern jeg har. Kommer fra 4mnd døgnarbeid, med 36timers hjemreise fra innerste Sør-Amerika og 12 timer på fly: kjører hjem selv fra flyplassen, lager middag sammen med meg, rydder ut av koffertene sine, sover fra 23 til 06 og har nå vært på byggeplassen til huset vårt siden 07... Jeg føler meg som tidenes slob som ikke klarer slikt![]()