BH for oss med store bryst

MariMamma

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Håper vi med store bryst (som ikke kan handle på Cubus, Kapahl, HM) kan utveksle litt erfaringer med hvilke BH’er vi bruker og hvor vi får kjøpt dem.
 
Min favoritt har vært Kari Traa Liv sportsbh, denne går opp i 95G - formen på denne gjør at G-cup her er mer romslig enn hos f.eks. Cubus. Disse fås kjøpt hos de fleste sportsforretninger, men variabelt størrelsesutvalg.
Jeg har nettopp fått pakke fra Underverker.no, het har jeg bestilt Freya epic sportsbh. Jeg har bare fått tatt den på - og den kjennes veldig god ut, skal oppdatere når jeg har vært i aktivitet med den på :)
 
Njeh, ikke helt fornøyd med Freya epic, den holder brystene fint på plass og er grei sånn set - men vekta og trykket blir under brystene og litt ubehagelig på når man skal være i fysisk aktivitet.
 
Min favoritt har vært Kari Traa Liv sportsbh, denne går opp i 95G - formen på denne gjør at G-cup her er mer romslig enn hos f.eks. Cubus. Disse fås kjøpt hos de fleste sportsforretninger, men variabelt størrelsesutvalg.
Jeg har nettopp fått pakke fra Underverker.no, het har jeg bestilt Freya epic sportsbh. Jeg har bare fått tatt den på - og den kjennes veldig god ut, skal oppdatere når jeg har vært i aktivitet med den på :)

Hvor finner jeg i G cup? Etter kun et raskt google søk finner jeg kun opp til E cup.
 
https://www.mammatrend.no her har de mange kjempefine og store amme-bh. Noen modeller opp til J i cup. Rask levering :)

Eneste kjipe er at det ikke er gratis retur hvis du trenger å prøve ulike strls. Og kun gratis frakt ved bestilling over 500 el noe. Kostet 50 kroner å returnere 1 bh og en ammesinglett for eksempel. Men er klarna faktura så null stress med penger tilbake osv hvis du returnerer.
 
https://www.mammatrend.no her har de mange kjempefine og store amme-bh. Noen modeller opp til J i cup. Rask levering :)

Eneste kjipe er at det ikke er gratis retur hvis du trenger å prøve ulike strls. Og kun gratis frakt ved bestilling over 500 el noe. Kostet 50 kroner å returnere 1 bh og en ammesinglett for eksempel. Men er klarna faktura så null stress med penger tilbake osv hvis du returnerer.

Var herfra jeg bestilte i går. Spent på str, kommer ikke til å bestille mer hvis d ikke passer da en må betale returen.
 
https://www.mammatrend.no her har de mange kjempefine og store amme-bh. Noen modeller opp til J i cup. Rask levering :)

Eneste kjipe er at det ikke er gratis retur hvis du trenger å prøve ulike strls. Og kun gratis frakt ved bestilling over 500 el noe. Kostet 50 kroner å returnere 1 bh og en ammesinglett for eksempel. Men er klarna faktura så null stress med penger tilbake osv hvis du returnerer.

Men oi, der var mange fine ammebh’er i store størrelser :)
Prøvde du størrelseskalkulatoren før du bestilte? Tenkte på om d gav korrekt størrelse.
 
Men oi, der var mange fine ammebh’er i store størrelser :)
Prøvde du størrelseskalkulatoren før du bestilte? Tenkte på om d gav korrekt størrelse.

Jeg brukte ikke kalkulatoren. Bestilte størrelse ut fra hvilke størrelse jeg bruker til vanlig i Change sine bh'er. Bestillte større cup en vanlig med tanke på at puppene kanskje vokser enda litt til ved melkeproduksjon etter fødsel.
 
Jeg brukte ikke kalkulatoren. Bestilte størrelse ut fra hvilke størrelse jeg bruker til vanlig i Change sine bh'er. Bestillte større cup en vanlig med tanke på at puppene kanskje vokser enda litt til ved melkeproduksjon etter fødsel.
Var de som Change størrelser?
 
20190430_130337.jpg
Den grå var litt stor, men tror d er greit å ha en litt stor til når melka kommer etter fødsel. Men god å ha på. Slike pleier ikke passe .Eg då de går i S/M/L str, og jeg er smalere rundt med store pupper. Men var god og fikk grei separasjon av brystene.

20190430_130331.jpg
Den svarte var også god. Litt løs rundt, satt fint på og vær behagelig. Veldig greit å kunne stramme stroppene. Mulig jeg blir å kjøpe flere av denne.

Begge er kjøpt på mammatrend.no.
 
Vis vedlegget 296454
Den grå var litt stor, men tror d er greit å ha en litt stor til når melka kommer etter fødsel. Men god å ha på. Slike pleier ikke passe .Eg då de går i S/M/L str, og jeg er smalere rundt med store pupper. Men var god og fikk grei separasjon av brystene.

Vis vedlegget 296455
Den svarte var også god. Litt løs rundt, satt fint på og vær behagelig. Veldig greit å kunne stramme stroppene. Mulig jeg blir å kjøpe flere av denne.

Begge er kjøpt på mammatrend.no.
Er de til å tre over hodet, eller er det lukking bak?
 
Klarer ikke bruke sånne, redd for å ikke få de av - får klaustrofobi :wtf:

Ååå, syns nesten de er bedre noen ganger. Noe vanskelig å få på etter en har dusja, opplevde jeg sist barseltid hvertfall. Men syns d er mer behagelig. Men d er jo smak og behag uansett.
 
Klarer ikke bruke sånne, redd for å ikke få de av - får klaustrofobi :wtf:
Uff, det er stygt å le, men jeg kjenner meg så godt igjen i den problematikken. Satte meg fast i en sportsbh fra Pierre Robert for lenge siden. Undervurderte min egen størrelse litt for mye.. trodde jeg måtte klippe meg ut av den, men fikk den heldig vis av til slutt
 
Carriwell sømløs ammebh med gelbøyle går helt opp til G og H. Kanskje den kan være et alternativ for flere? Bruker selv «bare» D-DD, men syns den bhen er fantastisk, og gelbøylen støtter overraskende mye. De har den på med24.no bla :)
 
Back
Topp