BH for oss med store bryst

En tråd i 'August 2019' startet av MariMamma, 25 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Håper vi med store bryst (som ikke kan handle på Cubus, Kapahl, HM) kan utveksle litt erfaringer med hvilke BH’er vi bruker og hvor vi får kjøpt dem.

2. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Min favoritt har vært Kari Traa Liv sportsbh, denne går opp i 95G - formen på denne gjør at G-cup her er mer romslig enn hos f.eks. Cubus. Disse fås kjøpt hos de fleste sportsforretninger, men variabelt størrelsesutvalg.
    Jeg har nettopp fått pakke fra Underverker.no, het har jeg bestilt Freya epic sportsbh. Jeg har bare fått tatt den på - og den kjennes veldig god ut, skal oppdatere når jeg har vært i aktivitet med den på :)

3. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Njeh, ikke helt fornøyd med Freya epic, den holder brystene fint på plass og er grei sånn set - men vekta og trykket blir under brystene og litt ubehagelig på når man skal være i fysisk aktivitet.

4. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Hvor finner jeg i G cup? Etter kun et raskt google søk finner jeg kun opp til E cup.

5. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

• Liker Liker x 1
  6. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Nå bestilte jeg en amme sports bh pluss en ammebh uten spiler. Skal oppdatere når jeg får de om passform.

• Liker Liker x 2
  7. Baluba19 Andre møte med forumet

https://www.mammatrend.no her har de mange kjempefine og store amme-bh. Noen modeller opp til J i cup. Rask levering :)

Eneste kjipe er at det ikke er gratis retur hvis du trenger å prøve ulike strls. Og kun gratis frakt ved bestilling over 500 el noe. Kostet 50 kroner å returnere 1 bh og en ammesinglett for eksempel. Men er klarna faktura så null stress med penger tilbake osv hvis du returnerer.

8. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Var herfra jeg bestilte i går. Spent på str, kommer ikke til å bestille mer hvis d ikke passer da en må betale returen.

9. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Men oi, der var mange fine ammebh’er i store størrelser :)
    Prøvde du størrelseskalkulatoren før du bestilte? Tenkte på om d gav korrekt størrelse.

10. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Gleder meg til å høre hvordan de er :)

• Liker Liker x 1
  11. Baluba19 Andre møte med forumet

Jeg brukte ikke kalkulatoren. Bestilte størrelse ut fra hvilke størrelse jeg bruker til vanlig i Change sine bh'er. Bestillte større cup en vanlig med tanke på at puppene kanskje vokser enda litt til ved melkeproduksjon etter fødsel.

12. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Var de som Change størrelser?

13. Baluba19 Andre møte med forumet

Ja det vil jeg si. Kanskje litt mindre rundt, eller jeg som har lagt på meg... Men passet fortsatt... vanskelig å si når man er gravid. Og så kan det jo varriere litt fra modell til modell... :)

14. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

20190430_130337.jpg
    Den grå var litt stor, men tror d er greit å ha en litt stor til når melka kommer etter fødsel. Men god å ha på. Slike pleier ikke passe .Eg då de går i S/M/L str, og jeg er smalere rundt med store pupper. Men var god og fikk grei separasjon av brystene.

20190430_130331.jpg
    Den svarte var også god. Litt løs rundt, satt fint på og vær behagelig. Veldig greit å kunne stramme stroppene. Mulig jeg blir å kjøpe flere av denne.

Begge er kjøpt på mammatrend.no.

15. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Er de til å tre over hodet, eller er det lukking bak?

16. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Tre over hodet, begge to.

17. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Klarer ikke bruke sånne, redd for å ikke få de av - får klaustrofobi :wtf:

• Morsom Morsom x 1
  18. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Ååå, syns nesten de er bedre noen ganger. Noe vanskelig å få på etter en har dusja, opplevde jeg sist barseltid hvertfall. Men syns d er mer behagelig. Men d er jo smak og behag uansett.

19. Anulula Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Uff, det er stygt å le, men jeg kjenner meg så godt igjen i den problematikken. Satte meg fast i en sportsbh fra Pierre Robert for lenge siden. Undervurderte min egen størrelse litt for mye.. trodde jeg måtte klippe meg ut av den, men fikk den heldig vis av til slutt

• Morsom Morsom x 1
  20. Hilla Gift med forumet Septembergull'17 Sensommerbarna 2019

Carriwell sømløs ammebh med gelbøyle går helt opp til G og H. Kanskje den kan være et alternativ for flere? Bruker selv «bare» D-DD, men syns den bhen er fantastisk, og gelbøylen støtter overraskende mye. De har den på med24.no bla :)

• Liker Liker x 2

Del denne siden