Så deilig, send litt hit også er du snillDet har regna godt i Bergen i ettermiddag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig, send litt hit også er du snillDet har regna godt i Bergen i ettermiddag![]()
Flink!!Puh, nå har jeg bakt rundstykker, rydda i huset, vasket ned hele badet, tatt dusjsluket som jeg har prokrastinert i FIRE MÅNEDER (lol) - selvfølgelig gjør jeg det 1 dag før mannen kommer hjem...Vasket gulv i hele 1 etasje. Eneste jeg ikke har fått gjort er å vaske bilen innvendig, men det har han sagt at han tilgir meg for. Vaskemaskinen jobber iherdig, føler jeg ligger 1 helt døgn etter hva jeg skulle burde og burde ha gjort... Men men. HAN KOMMER HJEM OM 15 TIMER!!!!
![]()
Senterpartiet er ikke noe for meg, så enig derJa, jeg er fullt klar over kommentarfeltene i diverse saker. Men det stopper jo ikke konkrete saker fra å havne på nationen.no - hvor jeg tenker "leser jeg resett.no?" eller "leser jeg document.no?". Det er helt hinsides sinnsykt hva som noen ganger framstilles. Og ikke minst hva Senterpartiet fremmer:
Vis vedlegget 296057
I tillegg ønsker de jakt på alle rovdyr med scooter, helikopter og drone: https://www.nationen.no/politikk/senterpartiet-vil-ha-ulvejakt-med-helikopter-og-scooter/ - feigt som f***
Og i tillegg til å forhellige pelsdyrnæringen - så er de pinademeg det eneste partiet som er for at elefanter skal holdes i sirkus i Norge også. Et gjennomsyra 101% "ANTI DYR" og "ANTI SKOG", fullstendig i mot strømmen hva gjelder forskningsresultater. De går i mot det vitenskapen sier, og sier "vi er viktigere og står over naturvitenskap". Det er noe fundamentalt forferdelig med denne holdningen, og når noen sier "jeg bryr meg ikke en døyt om det du bryr deg om. Faktisk vil jeg bare VONDT mot det du bryr deg om" --- så får jeg tendenser til å ville de folkene vondt. For det er helt hjerteknusende hva de fremmer og står for
I tillegg vil de forøvrig beskatte skog enda mer, i stedet for å bevare nasjonalparker og urørt urskog - så ønsker de økning i skogsarbeid. De vil ikke verne myr, og mener landbruk er viktigere enn unike myrlandskaper som er hus og hjem til unike dyrearter i Norge. Jeg kunne fortsatt i det uendelige, men de stikker så mange kniver i ryggen min, som de vrir og vender på, at det beklagelig vis er slik at jeg får et veldig veldig negativt bilde av landbruket i Norge. Og det bildet, har de skapt helt selv. Jeg hadde aldri en gang kunnet fantasert meg fram til noe sånn om jeg ville sverte noen, det er bare for ondskapsfullt og virkelighetsfjernt til å en gang oppstå spontant i hjernen min!![]()

Så deilig, send litt hit også er du snill

God morgen
Klar til mai her og i går fekk eg prøvd på ungene sine festdrakter, dei holder eit år til![]()
Jeg har kjøpt nye til to av tre unger i påskeferien, den yngste sin måtte bare legges ned ca halvparten av det den var lagt opp i fjor. Så hun har den sikkert neste år også.
God morgen.
Universet er visst litt på lag med meg i dag, regnet som var varslet i morgen, altså når jeg har organisert øvingshelg for korpset, er flyttet til mai. Da skal det derimot regne i flere dager og bli relativt utrivelige temperaturer så det får vi ta når det kommer Enda mange herlige aprildager med sommertempereratur igjen

Eg har vært lat og ikkje lagt dei opp. Gutten sin er 6 år størrelse og jenta 8 år størrelse. No er dei 7 og 9. Så dei har vert stor i størrelse.
Spiller du? Eldste på 9 spiller kornett. Hun hadde første øving i går. Så her har hun spilt allerede i dag. Det er stas for hunOg flinkere enn kva eg nokon gang har vært
![]()
Må skrive litt mer jeg ogsåGod kveld!
Har alle hatt en fin dag? Jeg må få opp skravla litt her inne, så dere må gjerne skravle litt med meg![]()
Aldri vasket en bunadskjorte i hele mitt livIkke lenge nok føler jeg. Tiden flyr. Helgene fremover er opptatt. En med korps og fotballturnering nå først. Og egentlig speider men det tror jeg ble lørdag istedet for søndag og da kan han ikke pga korps.
Og den neste, da har vi kanskje ikke noe Som jeg kommer på. Fint.
Deretter skal vi i konfirmasjon og så er det 17. Mai. Så jeg kan ikke glemme den skjorta i vann i mange dager etter konf.... Mamma sier jeg skal legge den i kaldt vann i et døgn. Minst. Før jeg vasker den For hånd. Så "minst" medfører at den ligge til jeg orker. Men den må jo strykes igjen til 17. Mai.... Og det gjelder for oss alle fem. Ungene sine går i maskinen da.
Godt å høreTakk bedre heldigvis![]()
Tror jeg bare mangler en tråd. Men mange innlegg.Må skrive litt mer jeg ogsåspesielt starte tråder..
Lurt å lære segAldri vasket en bunadskjorte i hele mitt livsendes over tunet til mamma... så den dagen hun er borte har jeg et problem
![]()
Alltid godt å sko bilen for sommerGleder meg SÅÅÅÅÅ til å få sommerdekk på bilen! Vi har helårsdekk på bilen, men når det blir sommersommer så kommer sommerdekkene på. ENDELIG de råfine felgene....
Må skrive litt mer jeg ogsåspesielt starte tråder..
Aldri vasket en bunadskjorte i hele mitt livsendes over tunet til mamma... så den dagen hun er borte har jeg et problem
![]()