Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Jeg veide meg nå. 70,2kg. Mer enn startvekta for krigen:nailbiting: Riktignok på kvelden. Artig hvordan mye mat/godteri og mye bevegelse har påvirket kroppens utseende. Beina ser sterkere ut, magen gravid.
 
Dommen har falt for påskeskade: 65,8kg tirsdag morgen. 69,2kg i dag. 3,4kg opp på 6 dager. Håper veldig liten andel er lagret som fett.
 
Her var det overraskende nok ingen endring siden fredag før påske, så feiret med takeaway og godis.
Imponerende. Det er nesten så jeg vegrer meg mot å besøke mamma fordi jeg alltid legger på meg så enormt.
 
Imponerende. Det er nesten så jeg vegrer meg mot å besøke mamma fordi jeg alltid legger på meg så enormt.

Klarer ikke helt å skjønne hvordan jeg har klart det, har uker i krigen både beveget meg mer og spist mindre snop og da gått opp.

Vanskelig når man ikke selv er ansvarlig for maten ja.
 
Klarer ikke helt å skjønne hvordan jeg har klart det, har uker i krigen både beveget meg mer og spist mindre snop og da gått opp.

Vanskelig når man ikke selv er ansvarlig for maten ja.
Jeg spiser ikke mel til vanlig og tror jeg reagerer på gjærbakst. Veldig godt med hjemmelagede, varme rundstykker til frokost, men magen min har vært en oppblåst ballong hele oppholdet.
 
Imponerende. Det er nesten så jeg vegrer meg mot å besøke mamma fordi jeg alltid legger på meg så enormt.

Skulle tro vi har samme mor! Jeg legger alltid på meg når jeg besøker henne, eller hun har vært her på besøk. I påska var hun her. :eek:
 
Opp ca en kilo i påska jeg. Helt ansvarlig for det selv, vært hjemme og styrt maten og godteriet, selv og ikke gått på lange turer hverken med eller uten ski.
 
Opp ca en kilo i påska jeg. Helt ansvarlig for det selv, vært hjemme og styrt maten og godteriet, selv og ikke gått på lange turer hverken med eller uten ski.
Jeg har heller ikke gått en eneste tur, men jeg har syklet mange mil.
 
68,4kg i dag. 0,8 mindre enn i går, så første dagen hjemme har hatt effekt. Spent på tirsdag til fredag nå
 
Dommen har falt for påskeskade: 65,8kg tirsdag morgen. 69,2kg i dag. 3,4kg opp på 6 dager. Håper veldig liten andel er lagret som fett.
Her var det opp nesten 3 kg fra fredag før påske:wideyed: jeg føler meg helt elendig - oppblåst, tung og vondt i hodet.
Fikk gått nesten 1,5 mil i går da, men gårturen i dag ser ut til å utgå. Unger som ikke vil sove:facepalm:
 
Opp ca en kilo i påska jeg. Helt ansvarlig for det selv, vært hjemme og styrt maten og godteriet, selv og ikke gått på lange turer hverken med eller uten ski.
Jeg kan heller ikke legge ansvaret for oppgangen på noen andre enn meg selv. Mulig jeg kan dytte en brøkdel over på sambo som plukket smågodet:rolleyes: men slik ellers er det kun meg.
 
Opp 2,4 kg fra fredagen før påske. Godt i gang med lavkarbo igjen og greit med aktivitet i dag, så håper det er mest vann og at det forsvinner raskt igjen!
 
Mye vann i denne skrotten ja... Av 2,4 kg opp i påsken gikk 1,5 av fra i går til i dag :D
Håper å gå i null til fredagens veiing! :rolleyes:
 
Mye vann i denne skrotten ja... Av 2,4 kg opp i påsken gikk 1,5 av fra i går til i dag :D
Håper å gå i null til fredagens veiing! :rolleyes:
3,4 opp, 1,2 ned igjen her foreløpig. Lover ikke godt
 
200 gram opp fra før påske, men 2,2 kg ned siden tirsdag. Får nesten si meg fornøyd med det da ✌
 
Bare 0,4 opp fra for 2 uker siden. 2 kg ned fra mandag. 1,2kg mindre i dag enn på tirsdag
 
Ser da ut som mesteparten av påskevekten var vann hos flere av oss. Lettelse! :)
 
Back
Topp