⚘ Apriltråden ⚘

Me får regn på lørdag seier dei. I dag har det vert skogbrann igjen... Så ei skikkelig regnbye hadde gjort seg, enn om det er kjekt med sol og.

Me får regn på lørdag seier dei. I dag har det vert skogbrann igjen... Så ei skikkelig regnbye hadde gjort seg, enn om det er kjekt med sol og.
Er det rundt Bergen du bor?

Nei hittil kun lørdag men dette er Bergen, hit drar man aldri uten regntøy.
Nå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har vært i Bergen de siste årene, siden 2008, men det begynner å bli fryktelig, fryktelig mange, og for å være helt ærlig, jeg har opplevd mye sol det, men aldri en skikkelig regnskur.

Nå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har vært i Bergen de siste årene, siden 2008, men det begynner å bli fryktelig, fryktelig mange, og for å være helt ærlig, jeg har opplevd mye sol det, men aldri en skikkelig regnskur.
Heldig du. Det regner en del der. Men ikke merkbart mer enn her (Sunnmøre) synes jeg. 14 av mine snart 40 år har jeg bodd i Bergen

Ein skikkeleg regnskur i Bergen, så regner det sidelengs og ned til opp, så paraply hjelper ikkje :laughing002

Da er dette bestilt som perlebilde :D tatt i Kroatia.

Vedlegg

• DSC_0236.JPG
    DSC_0236.JPG
    63,8 KB · Visninger: 3
Har hørt rykter om det, men for meg spiller det ikke så stor rolle, liker ikke å bruke paraply
Ikke jeg heller

Det funker jo ikke. Jeg blir våt. Sunnmørsregn kommer også med vind så, sidelengs ja.

Og en hånd opptatt. Gi meg godt regntøy

Back
Topp