Apper

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Hvilke apper bruker dere?

Jeg har gravid og barn, samt preglife sin. Har også testet ut graviditet+, men der finner jeg ikke ut hvor jeg kan endre på svangerskapslengde slik at den teller fra 40+3, så den viser jo noe helt annet enn de andre to appene. Endte med å endre termindato der, så den skulle vise tilsvarende uker som de andre to. :p
 
Har bare preglife men kan noen fortelle meg om den sier når termin er? finner ikke dato i appen bare hvor lenge det er igjen .
 
Preglife og Gravid og barn (babyverden) er de jeg har nå.

Jeg vet ikke helt om jeg skal regne 25. eller 26. mars som første dag i syklus, fordi jeg merket litt blod på papiret før jeg la meg natt til 26. mars. Jeg la inn 25. mars på den ene og 26. mars på den andre. Fikk samme termin: 4+2 med termin 2. januar.
Ryddig og greit nok det. :D
 
Har bare preglife men kan noen fortelle meg om den sier når termin er? finner ikke dato i appen bare hvor lenge det er igjen .

Jeg får termin og div. annen info om graviditeten når jeg klikker på sirkelen der det står "4+2".
 
Preglife og Gravid og barn (babyverden) er de jeg har nå.

Jeg vet ikke helt om jeg skal regne 25. eller 26. mars som første dag i syklus, fordi jeg merket litt blod på papiret før jeg la meg natt til 26. mars. Jeg la inn 25. mars på den ene og 26. mars på den andre. Fikk samme termin: 4+2 med termin 2. januar.
Ryddig og greit nok det. :D

Sniker litt fra prøveforum.
Men første syklusdag er førske dag med frisk blødning, ikke spotting :)
 
Vi har brukt mye en app som heter "vår bevis navn" I tillegg til alle apper som er nevnt over. Den er helt genial :)
 
Jeg bruker preglife og preggers :D På sistnevnte kan man se hvor stor babyen er i forhold til forskjellige frukter, noe jeg syns er litt morsomt :laughing002 Nå er visstnok babyen like stor som en appelsin!
 
Back
Topp