⚘ Apriltråden ⚘

Men da henger du den ut
For mrg er det norm og de. Følger jeg , altså henges klær inne
Men vil tro man beiser like lenge som tøyet bruker på å tørke ila disse dagene (tøyet til ungene er jo tørket ila et par timer :eek:). Jeg ser ikke feil i å bruke dagen på å beise altså, jeg bare ser ikke forskjell på at folk ser tøy som henger ute og at de ser folk som står ute og jobber :) (selv om det er normen, så ser jeg fortsatt ikke helt forskjellen:p)

Dere med digitale badevekter hjemme.
Endrer den seg etter hvor du har den i huset? Og hvor du har den på baderomsgulvet? Min gjør det. Opp til 2kg forskjell.. :shifty::meh::grumpy:

Prøvd lenge?

Nei, men vi mistet og så dro mannen til sjøss. Der har han vært i nesten 4,5 mnd. Det er bare noe intristisk vondt ved å se familiemedlemmer være gravid når jeg hadde gledet meg til å være det. Jeg tror ikke vi har problemer med å bli gravide igjen (får vi håpe), men det er den timingen som liksom... stikker.

Meh, så mange i familien min er gravide nå, stadig flere blir offentliggjørt. Nå, når jeg også skulle vært det. *mumle noe om at det enda er sårt og hvorfor er det så enkelt for dem* :bag:
Skjønner det er sårt❤️Vært prøvere lenge ?

Men vil tro man beiser like lenge som tøyet bruker på å tørke ila disse dagene (tøyet til ungene er jo tørket ila et par timer :eek:). Jeg ser ikke feil i å bruke dagen på å beise altså, jeg bare ser ikke forskjell på at folk ser tøy som henger ute og at de ser folk som står ute og jobber :) (selv om det er normen, så ser jeg fortsatt ikke helt forskjellen:p)
Nei men norm er for meg viktig når vi bor i strøk med mye naboer
Det ene er innafor , det endre ikke, koster mrg lite å følge de normene noen få dager i året

Nei, men vi mistet og så dro mannen til sjøss. Der har han vært i nesten 4,5 mnd. Det er bare noe intristisk vondt ved å se familiemedlemmer være gravid når jeg hadde gledet meg til å være det. Jeg tror ikke vi har problemer med å bli gravide igjen (får vi håpe), men det er den timingen som liksom... stikker.
Skjønner den ja

Nei men norm er for meg viktig når vi bor i strøk med mye naboer
Det ene er innafor , det endre ikke, koster mrg lite å følge de normene noen få dager i året
Jeg tror rett og slett for min del at det har mye å si med hvordan jeg har vokst opp :) langt oppe på heia, med lite naboer og dermed ikke fulgt normene så veldig (lovene, ja. Normene, nei).
Jeg mener, støy kom det fra en gård uansett, og det var vår gård + to andre gårder i området :p

Jeg tror rett og slett for min del at det har mye å si med hvordan jeg har vokst opp :) langt oppe på heia, med lite naboer og dermed ikke fulgt normene så veldig (lovene, ja. Normene, nei).
Jeg mener, støy kom det fra en gård uansett, og det var vår gård + to andre gårder i området :p
Gård er jobb tenker jeh så det blir annerledes for meg

Gård er jobb tenker jeh så det blir annerledes for meg
Ja, men f.eks dette med tøy da. Det var jo lite naboer å senere, dermed har jeg aldri fått med meg at det er galt å henge ut :shy:
Jeg vet det nå, men kommer til å gjøre det likevel fordi ingen ser det uansett :)

Full husvask, vinduer og det hele. Pepsi Max i sola nå

Back
Topp