Ja det er en normHer har vi levegg rundt hele tomta, så ingen ser tørkestativeter det faktisk noe regel/norm om å ikke kunne tørke tøy ute på en helligdag? Alltid trodd at det gjaldt å ikke bråke
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er en normHer har vi levegg rundt hele tomta, så ingen ser tørkestativeter det faktisk noe regel/norm om å ikke kunne tørke tøy ute på en helligdag? Alltid trodd at det gjaldt å ikke bråke
![]()
Er ikke 160 innenfor normal høyde ?Har ingen unger med normal høyde jeg
Målte dem alle nå nettopp.
Eldsten, 12 år: 160,5 cm
Frøkna, 7 år: 140 cm
Lille U, 4 år lever tydelig opp til kallenavnet sitt (her inne) og er bare 98,5 cm
Men da kan man jo egentlig ikke vaske tøy eller annet i det hele tatt?
Tror jammen jeg må lese meg opp på disse normene, hvor kan man det?![]()
Joda selvsagt
Får gjøre detGoogle det? Nei skal egentlig ikkje vaske tøy heller. Men pga at eg tørke inne, tar det lang tid. Barna er hos far til i morgen og da er det full rulle igjen, så var tøykorga full, så må vaske. Me er tom for håndkler og reint tøy til meg.

Vi beiser jo, ingen ser det og ingen hører dey men klesvasken henges inne.Men om naboen henger ut tøy, så bryr eg meg ikkje.
Får gjøre detfy, så flaut! Jeg har jo gjort feil i mange år
![]()
Det er snakk om 3 pakker , 60 kg til sammen
Ligget ganske høyt på percentilskjemaetEr ikke 160 innenfor normal høyde ?
Veldig lite i grunn så kostnadene var vanvittigSier meg ikke så mye siden vi ikke legger løs-stein rundt hus, men siden vi bygger hus akkurat nå så vet jeg at kvalitetsstein koster penger![]()
men fortsatt innafor normalen , normalen er jo ganske vidt begrep i grunn og spennet er stortLigget ganske høyt på percentilskjemaet
Jeg er oppvokst på landet, og der ble alt av ikke så bråkete arbeid gjort uansett hvilken dag det varMen om ingen ser det så. Eg lærte dette av mor og besteforeldre.
Hva er forskjellen? Arbeid er arbeid, tenker jo jegVi beiser jo, ingen ser det og ingen hører dey men klesvasken henges inne.
Eg bur eit stykke unna. Eg har fått billett av ein venn, som eg hjelper med diverse, som servering i konfirmasjon i mai. Veldig glad for det![]()
Men da henger du den utHva er forskjellen? Arbeid er arbeid, tenker jo jeg![]()
Vi bor så langt unna nå at der er tv som gjelder.
Pollen er noe dritJeg henger klesvasken inne fordi det utendørs er så mye pollen at jeg har lyst å kle meg i astronaututstyr.
Jeg vaska bilen på Torsdag, dette bildet tok jeg på Lørdag....
Vis vedlegget 295615

Prøvd lenge?Meh, så mange i familien min er gravide nå, stadig flere blir offentliggjørt. Nå, når jeg også skulle vært det. *mumle noe om at det enda er sårt og hvorfor er det så enkelt for dem*![]()