Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er første maskin satt på, deilig med tørking av tøy uteKlesvask (never ending story) og rydding her også. Ute skal jeg plante og så. Trolig sitte på lekeplassen med yngste og se på at hun leker. Og delta litt.
Klesvask (never ending story) og rydding her også. Ute skal jeg plante og så. Trolig sitte på lekeplassen med yngste og se på at hun leker. Og delta litt.

Vi tørker inne på helligdager så går ikke like fort herHer er første maskin satt på, deilig med tørking av tøy ute![]()
Gøy her er den oppeNull snø i Hagen
Tror trampolinen skal opp i dag , om vi rekker
Her var det snø før vi dro på ferie så derfor ikke oppeGøy her er den oppe
SkjønnerHer var det snø før vi dro på ferie så derfor ikke oppe
Vi tørker inne på helligdager så går ikke like fort her
Samme herEg tørker også inne pga helligdag. Det er strålende sol her.
Tror muligens det fr siste året den kommer oppSkjønner![]()
Ikke så gøy lenger ?Tror muligens det fr siste året den kommer opp
Her har vi levegg rundt hele tomta, så ingen ser tørkestativetVi tørker inne på helligdager så går ikke like fort her
Her har vi levegg rundt hele tomta, så ingen ser tørkestativeter det faktisk noe regel/norm om å ikke kunne tørke tøy ute på en helligdag? Alltid trodd at det gjaldt å ikke bråke
![]()
Men da kan man jo egentlig ikke vaske tøy eller annet i det hele tatt?Gjelder å tørke tøy ute. Man skal ikkje jobbe på helligdag![]()
Lite brukt i fjor , så får vi se i år om den blir mer bruktIkke så gøy lenger ?
Vis vedlegget 295605 Kjøpt Stein til å ha rundt husveggene , tenkte egentlig å få det sendt siden butikken ligger 40 Min unna men ombestemte mrg da jeg så pris
Joda selvsagtMen helligdag er helligdag![]()
Det er snakk om 3 pakker , 60 kg til sammenSynes ikke det var kjempedyrt om det er stein til å ha rundt en hel enebolig?![]()