Mi mellomste gjør ikke det. Yngste gjør bare det er bittesmått, det må alt kjøtt være og eldste liker.Ja nok mat har vi, men med 5 ekstra personer så ikke nok sv det samme til allemen nå liker ikke mine barn biff uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi mellomste gjør ikke det. Yngste gjør bare det er bittesmått, det må alt kjøtt være og eldste liker.Ja nok mat har vi, men med 5 ekstra personer så ikke nok sv det samme til allemen nå liker ikke mine barn biff uansett
Håper formen er bedreParacet inntatt, satser på bedre form i morgen, gleder mrg til timen min på Ullevål så jrg får noen svar
Så heldig du er!
Ser dere har skravlet endel når jeg har vært på turJeg innser at jeg faller bakpå med innlegg og må gire opp om jeg skal kvalifisere til tidenes flotteste duplooverraskelse til bleieslutt-jenta mi
Noen som er med på litt skravling?
Kjempe flink lillesøsterEn utrolig fin dag med sommerpreg i dag.
Temperaturen opp mot 20 på det varmeste Kaldt på kvelden så merker at det ikke er sommer men herlig dag og nesten vindstille så selv på vår iskalde altan kunne vi fakrisk spise ute i dag, vi grillet middag og hadde is til dessert
Minstemor har gått i truse hele dagen uten uhell. Sier fra når hun må tisse og finner potta eller går på do. Bare tisset hele dagen da så i morgen bør hun få ut noe bak.
Hun har sovebleie sånn enn så lenge Det vsr en liten skvett i den i morges. Men hun er kjempeflink rett og slett.
Spent på hvordan det gikk??Har en liten diskusjon med meg selv...
Vi får besøk på søndag, og tulipanene i vasen begynner å henge litt med hodet.
De vil kanskje overlever et par tre dager til.
Så hva skal jeg gjøre?
1. Kjøpe nye i morgen for å har en fin bukett på bordet når vi får gjester
2. La de stå i tilfelle noen kommer med tulipaner i vertinnegave og bytte på dagen (et par av de som kommer kan fine på å komme med det)
Kjempe flink lillesøsterdette går jo strålende!
Lurer jeg også påSpent på hvordan det gikk??kom det nye tulipaner??
Det er jo supertHadde faktisk 19 tråder
Hihi, så nusselig
Så koselig når det klaffer!Hurra, kusinen min er gravid igjenvi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem
(pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)
Det er detKjedelig i bil. ?
Travle dager for deg?Jeg er ikke en gang på topp 100 denne mnd. Slik blir det nok videre frem til hvert fall etter sommeren tenker jeg.
Skjønner detJa måtte bli sånn
Er brq når Paracet fungererHåper formen er bedre![]()
Ja ikke santHihi, så nusselig![]()
God påske til deg ogsåGod påske alle sammenEr høyt og lavt ute og inne med familien. Veldig koselig. Føles som sommer pga været og at vi er samlet. Håper alle har det fint ❤❤