⚘ Apriltråden ⚘

Ja nok mat har vi, men med 5 ekstra personer så ikke nok sv det samme til alle :) men nå liker ikke mine barn biff uansett
Mi mellomste gjør ikke det. Yngste gjør bare det er bittesmått, det må alt kjøtt være og eldste liker.

Vi har hatt strimlet kjøtt av okse og svin på bordgrillen. Ris med saus til for den som ville Potet, gulrot, brokkoli, blomkål, sopp, løk og paprika til å enten varme under eller spise rått etter eget ønske

Jeg er stappmett. Innså litt sent hva klokka var, for minstemor vsr lovet et bad etter middag.... Så nå fyller jeg badekaret....

Jeg innser at jeg faller bakpå med innlegg og må gire opp om jeg skal kvalifisere til tidenes flotteste duplooverraskelse til bleieslutt-jenta mi

Noen som er med på litt skravling?
Ser dere har skravlet endel når jeg har vært på tur:D flinke dere!

En utrolig fin dag med sommerpreg i dag.

Temperaturen opp mot 20 på det varmeste Kaldt på kvelden så merker at det ikke er sommer men herlig dag og nesten vindstille så selv på vår iskalde altan kunne vi fakrisk spise ute i dag, vi grillet middag og hadde is til dessert

Minstemor har gått i truse hele dagen uten uhell. Sier fra når hun må tisse og finner potta eller går på do. Bare tisset hele dagen da så i morgen bør hun få ut noe bak.

Hun har sovebleie sånn enn så lenge Det vsr en liten skvett i den i morges. Men hun er kjempeflink rett og slett.
Kjempe flink lillesøster:) dette går jo strålende!

Har en liten diskusjon med meg selv...
Vi får besøk på søndag, og tulipanene i vasen begynner å henge litt med hodet.
De vil kanskje overlever et par tre dager til.
Så hva skal jeg gjøre?

1. Kjøpe nye i morgen for å har en fin bukett på bordet når vi får gjester
2. La de stå i tilfelle noen kommer med tulipaner i vertinnegave og bytte på dagen (et par av de som kommer kan fine på å komme med det)
Spent på hvordan det gikk??:D kom det nye tulipaner??

Hurra, kusinen min er gravid igjen :happy: vi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem :Heartred (pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)
Så koselig når det klaffer!:)

God påske alle sammen:) Er høyt og lavt ute og inne med familien. Veldig koselig. Føles som sommer pga været og at vi er samlet. Håper alle har det fint ❤❤
God påske til deg også:D det som er igjen!
Vi har kommet hjem fra 2 døgnscruise til Kiel idag:)

Back
Topp