Teller og teller. Går inn å sjekker
Kvifor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teller og teller. Går inn å sjekker
Så kjektHurra, kusinen min er gravid igjenvi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem
(pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)
Flere som gjør det. I forhold til topp 100 og premierKvifor?
Det ble en genser og t-skjorte til frøkna, en shorts også, men den kan brukes til begge. Og en sommerdrakt (heldrakt med korte armer og bein) til minstenÅhhh gøy hva valgte du derfra?
JaaaSå kjekt![]()

Flere som gjør det. I forhold til topp 100 og premier
Så gøyDet ble en genser og t-skjorte til frøkna, en shorts også, men den kan brukes til begge. Og en sommerdrakt (heldrakt med korte armer og bein) til minsten![]()
JeppÅh da skjønner eg.
Ja dette blir klipping nr 2 . Vokser fortGod morgen! Klipping av plen alt? Her er ikke snøen vekk fra den enda engang![]()
her blomstrer og gror det. Sommertemperatur
. Slik blir det nok videre frem til hvert fall etter sommeren tenker jeg.Jo takk, prøver iherdigskulle ønske kjæresten kunne tatt seg litt mer fri disse dager og dog, men.. Jaja : ) Har ungene nå, så det nytes godt med litt fri
![]()
Travelt ?Jeg er ikke en gang på topp 100 denne mnd. Slik blir det nok videre frem til hvert fall etter sommeren tenker jeg.
Veldig finSå gøyflott premie

Mhm . Vunnet litt her jeg ogsåVeldig fin![]()
Her klippet samboer plenen i begynnelsen av uka, og vi har måttet begynne å vanne littJa dette blir klipping nr 2 . Vokser forther blomstrer og gror det. Sommertemperatur
![]()
Her klippet samboer plenen i begynnelsen av uka, og vi har måttet begynne å vanne litt![]()
Så herlig!Hurra, kusinen min er gravid igjenvi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem
(pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)
Helt vanlig svart kaffe fra presskanna. Tror det var coop-merke på denneMhm vil jeg trohvilken type?
![]()
Herlig! Har hatt noen varmere dager her, men ikke noe sommer enda. Fremdeles snø i hagen.. og ligger masse søppel etter oppussingen/bålbrenning, så blir ikke noe klipping med det første her..Ja dette blir klipping nr 2 . Vokser forther blomstrer og gror det. Sommertemperatur
![]()
OkiHelt vanlig svart kaffe fra presskanna. Tror det var coop-merke på denne![]()