⚘ Apriltråden ⚘

Hurra, kusinen min er gravid igjen :happy: vi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem :Heartred (pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)
Så kjekt ❤️❤️

Jeg er ikke en gang på topp 100 denne mnd :hilarious:. Slik blir det nok videre frem til hvert fall etter sommeren tenker jeg.

Jo takk, prøver iherdig :p skulle ønske kjæresten kunne tatt seg litt mer fri disse dager og dog, men.. Jaja : ) Har ungene nå, så det nytes godt med litt fri :)

Hva gjør du med barna når dere er alene? Pusle? Gå turer?

Hurra, kusinen min er gravid igjen :happy: vi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem :Heartred (pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)
Så herlig!

Ja dette blir klipping nr 2 . Vokser fort :happy: her blomstrer og gror det. Sommertemperatur ❤️
Herlig! Har hatt noen varmere dager her, men ikke noe sommer enda. Fremdeles snø i hagen.. og ligger masse søppel etter oppussingen/bålbrenning, så blir ikke noe klipping med det første her..

Back
Topp