⚘ Apriltråden ⚘

Uff da. Da lærte eg at slikt går ut på dato :bag:
Her rekker de ikke å gå ut på dato :shy: kjøper som regel en del av bacardi breezer i Danmark (koster typ 10danske kroner og nesten 40 i Norge), og koser meg med en på kvelden iblant :p
Men hadde noen cider som stod lenge (over to svangerskap, der førstemann var 9mnd da jeg ble gravid), de fikk en ordentlig vinsmak :oops:

Her rekker de ikke å gå ut på dato :shy: kjøper som regel en del av bacardi breezer i Danmark (koster typ 10danske kroner og nesten 40 i Norge), og koser meg med en på kvelden iblant :p

Eg bur i feil landsdel sånn sett. Men alt kan vel sendes med brevdue?:laughing021

Sånn og forstå ja :)

I dag er jeg på jobb frem til 16. Etter det, så er det hjem, gå tur med hunder, spise middag og slappe av. Før kveldsturen med hundene ;)
Ikke noe kjempe spennende på planen med andre ord :P

Hun sovnet ikke ><

Tok med hunden på tur her og. Nå står han ute litt, i bånd. :)

God påske alle sammen:) Er høyt og lavt ute og inne med familien. Veldig koselig. Føles som sommer pga været og at vi er samlet. Håper alle har det fint ❤❤

Har dere en bjeffehund? :)

Bare når han står ute alene :') er som regel relativt rolig og stille! :) Er en Shetland sheepdog, Uten gjeteinstinkt overhodet :')

Hun sovnet forresten på tur nummer to ;) Skulle slå følge med tante et stykke.

Vedlegg

• 15557602014264894104603511170728.jpg
    15557602014264894104603511170728.jpg
    37,4 KB · Visninger: 8
Bare når han står ute alene :') er som regel relativt rolig og stille! :) Er en Shetland sheepdog, Uten gjeteinstinkt overhodet :')

Hun sovnet forresten på tur nummer to ;) Skulle slå følge med tante et stykke.

Herremin så nydelig hu er! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Vi har jo 2. Samme kull. Hu ene er lydig, rolig og har et fantastisk lynne.
Hu andre er ei skikkelig kjeftsmelle :laughing002:laughing002

Back
Topp