He he ja cider gjør det
Det er no tullete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he ja cider gjør det
Her rekker de ikke å gå ut på datoUff da. Da lærte eg at slikt går ut på dato![]()
kjøper som regel en del av bacardi breezer i Danmark (koster typ 10danske kroner og nesten 40 i Norge), og koser meg med en på kvelden iblant Er nok pga ingrediensene daDet er no tullete.
Her rekker de ikke å gå ut på datokjøper som regel en del av bacardi breezer i Danmark (koster typ 10danske kroner og nesten 40 i Norge), og koser meg med en på kvelden iblant
![]()

HahahaEg bur i feil landsdel sånn sett. Men alt kan vel sendes med brevdue?![]()
Er nok pga ingrediensene da
Veldig kjekt til kun én-to personer da!Ja når kun er oss tar vi kapsler men i selskaper blir det Friele
Naboen min vanner, ikke helt skjønt hvorfor i grunnFolk vanner her også, men det har ikke jeg sett helt behovet for enda![]()
Sånn og forstå ja![]()
I dag er jeg på jobb frem til 16. Etter det, så er det hjem, gå tur med hunder, spise middag og slappe av. Før kveldsturen med hundene![]()
Ikke noe kjempe spennende på planen med andre ord![]()
Hun sovnet ikke ><
Tok med hunden på tur her og. Nå står han ute litt, i bånd.![]()
Har dere en bjeffehund?![]()
Her er det hvertfall pga 1år gammel hekk, og veldig tørt (fare for skogbrann). Vil helst at hekken skal overleveNaboen min vanner, ikke helt skjønt hvorfor i grunn
Bare når han står ute alene :') er som regel relativt rolig og stille!Er en Shetland sheepdog, Uten gjeteinstinkt overhodet :')
Hun sovnet forresten på tur nummer toSkulle slå følge med tante et stykke.

Vi har 2 år gammel hekk, overlevd tross ekstremt tørt i fjorHer er det hvertfall pga 1år gammel hekk, og veldig tørt (fare for skogbrann). Vil helst at hekken skal overleve![]()
Regner jo med at dere vannet da?Vi har 2 år gammel hekk, overlevd tross ekstremt tørt i fjor
Takk dere ogKos dere
Ja stemmer. Friske nå?Ja travelt og det har vært mye sykdom.
Jepp er det . Så har vi en annen maskin med andre kapsler også , men husker ikke hva den heter i fartaVeldig kjekt til kun én-to personer da!