⚘ Apriltråden ⚘

Bort med ungene og kikke på hønene svoger og svigerinne har fått (de låner fra et vennepar fra vår til høst) hvertfall, ellers blir det vel å grille litt til middag :) du/dere da?
Til sentrum
Gå tur
Grille
Spille spill
Sole oss

Den er helt ok! Har egentlig en Dolce gusto et sted, men vannbeholderen var forsvunnet.. Men fant ut at sånne kapsler var så upraktisk når flere enn to skulle ha kaffe. :p
Ja når kun er oss tar vi kapsler men i selskaper blir det Friele

Her er ikke behov for å klippe enda, mest fordi vi har mye mose og lite gress

Virderer stadig å ta tak i det. Mosefjerner og gjødsel og trolig så noe gressfrø. Men det er tiltak på en hage på sikkert et mål. Vel, minus hus og garasje og vei og sånn da men en god del hage. Mer eller mindre mosegrodd, ujevn 40 år gammel hage.
Vi har fortsatt snø så ikke klipping her heller

Lurer på å ta meg en tur ut i hagen og lage til det bedet jeg har planlagt...

Mens mannen stikker på butikken og ordner mat til resten av påska. Vi burde tatt en opprydding i kjøleskapet, så vi har litt lite plass, derfor prioriterte vi middager og melk til halve påska på onsdag og resten i dag. Det går ganske mye melk..

Pleier ikke gå så fryktelig langt :) og ikke er det noe sted å gå her heller.. Tenkte bare gå så yngste sovner. Kanskje jeg skulle sett etter ei rive eller noe, og prøvd å begynne på ryddingen her ute..

Egentlig er jeg lyssky og veldig lettfrossen, så går jo HELST ut for å lette på samvittigheten - ikke fordi jeg har så skrekkelig lyst :p
Men skal vel klare finne på noe :)

Hva skal du finne på i dag, da? :)

Sånn og forstå ja :)

I dag er jeg på jobb frem til 16. Etter det, så er det hjem, gå tur med hunder, spise middag og slappe av. Før kveldsturen med hundene ;)
Ikke noe kjempe spennende på planen med andre ord :P

Back
Topp