Til sentrumBort med ungene og kikke på hønene svoger og svigerinne har fått (de låner fra et vennepar fra vår til høst) hvertfall, ellers blir det vel å grille litt til middagdu/dere da?
Gå tur
Grille
Spille spill
Sole oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til sentrumBort med ungene og kikke på hønene svoger og svigerinne har fått (de låner fra et vennepar fra vår til høst) hvertfall, ellers blir det vel å grille litt til middagdu/dere da?
Jeg har visst cider gått ut på dato... Drikker ikke så ofte tydeligvisDrikker egentlig cider men kjøpte inn sprit for eit par uker siden, den varer vel til over sommeren![]()
Ja når kun er oss tar vi kapsler men i selskaper blir det FrieleDen er helt ok! Har egentlig en Dolce gusto et sted, men vannbeholderen var forsvunnet.. Men fant ut at sånne kapsler var så upraktisk når flere enn to skulle ha kaffe.![]()
Vi har fortsatt snø så ikke klipping her hellerHer er ikke behov for å klippe enda, mest fordi vi har mye mose og lite gress
Virderer stadig å ta tak i det. Mosefjerner og gjødsel og trolig så noe gressfrø. Men det er tiltak på en hage på sikkert et mål. Vel, minus hus og garasje og vei og sånn da men en god del hage. Mer eller mindre mosegrodd, ujevn 40 år gammel hage.
Tusen takkGod bedring Kengu!
Gratulerer med gårsdagen Musemor![]()
Utelek , lammelår og fløtegratinerte. Finne påskeegget snart . Ellers inhentkngHva er planene ?
Snø har vi ikke, det er bare altså ikke så mye gress.Vi har fortsatt snø så ikke klipping her heller
Pleier ikke gå så fryktelig langtog ikke er det noe sted å gå her heller.. Tenkte bare gå så yngste sovner. Kanskje jeg skulle sett etter ei rive eller noe, og prøvd å begynne på ryddingen her ute..
Egentlig er jeg lyssky og veldig lettfrossen, så går jo HELST ut for å lette på samvittigheten - ikke fordi jeg har så skrekkelig lyst
Men skal vel klare finne på noe
Hva skal du finne på i dag, da?![]()
Ja travelt og det har vært mye sykdom.Travelt ?
Folk vanner her også, men det har ikke jeg sett helt behovet for endaHer klippet samboer plenen i begynnelsen av uka, og vi har måttet begynne å vanne litt![]()
Travelt hos deg også?Jeg er nå men spørs pm det blir så mye mer av det fremover
Jeg har visst cider gått ut på dato... Drikker ikke så ofte tydeligvis

Kos dereUtelek , lammelår og fløtegratinerte. Finne påskeegget snart . Ellers inhentkng![]()
Sen var ikke det dessverreSikkert like god![]()
Blir det fremover jaTravelt hos deg også?
Ser denSnø har vi ikke, det er bare altså ikke så mye gress.
Vi plantet ny hekk ifjor, og den er ganske ømfintlig de første åreneFolk vanner her også, men det har ikke jeg sett helt behovet for enda![]()
Sen var ikke det dessverre
Smakte på den forrige helg

He he ja cider gjør detUff da. Da lærte eg at slikt går ut på dato![]()