Å være tante

M

My heart

Guest
Når en har barn som begynner å bli store.. hva er bedre enn å være tante til en nyfødt liten baby, og få masse baby kos ❤️❤️
En kan si at å bli besteforeldre er livets dessert, men å være tante er også det.

Er så heldig å ha en stor flokk tantebarn.
  • Deilig med en ny litt baby i familien
 
Å være tante kan nok oppleves sånn når man ikke har barn, eller har store barn selv ja. Vi har nieser og nevøer på samme alder med våre barn. Og vi er naturligvis kjempe glad i dem! Men det blir ikke like spesielt når vi er midt i det selv også. Føler jeg :p
 
Å være tante kan nok oppleves sånn når man ikke har barn, eller har store barn selv ja. Vi har nieser og nevøer på samme alder med våre barn. Og vi er naturligvis kjempe glad i dem! Men det blir ikke like spesielt når vi er midt i det selv også. Føler jeg :p

Må skrive under på denne. Jeg er utrolig glad i tantebarna mine, som er like gamle som to av mine, og det er alltid koselig å se dem. I og med at vi har hatt tre små selv når de har kommet til har vi vært litt i vår egen boble. Når det er sagt gleder jeg meg til brødrene mine får flere små. Nå når vi selv er ferdige blir det stas å få baby i familien igjen :)

Den eldste av nevøene mine er blitt så stor at han har begynt å ligge over og det er veldig stas. Han og guttene mine er kjempegode kompiser og besøker hverandre ofte.
 
Mine tantebarn er mye større enn egne barn. Så da ante jeg ikke hvordan håndtere små! Hadde gledet meg mer over det hadde det kommet flere nå etter jeg selv har fått :)
 
Jeg føler meg utrolig priviligert som er tante til sp mange som jeg er, nyter å bi kjent med de uansett om de har vært større, samme alder eller mindre enn kb
 
Selv med småbarn ,så er babykos uansett fantastisk, men skjønner veldig godt hva du mener ;)
 
Gratulerer :) tror desverre jeg ikke vil få oppleve den gleden. Min bror vil ikke ha barn og han blir 30 i år.. min svoger han er litt yngre.. men det kan gå mange år før han eventuelt får
 
Eg ble tante før mor. Så eg passa dei for søster mi og det ble jo litt morsomme situasjoner :laughing002 Som at eldste ble lagt på stellebordet og så kom eg på at eg må jo ha bleie, så holdt ungen og lette bak meg. Fann flotte bleier med Ariel på. Jepp du gjetta det. Det er svømmebleie :laughing002 Yngste falt og slo naso så blodet rant :schocked028
 
Fantastisk å være tante! Jeg er så glad i mine barn som jeg er tante til. De er større en mine, men likevel har jeg ett spesielt bånd til de.
Jeg og det ene tantebarnet mitt prøver å ha en tante og niese dag minst en gang i året. Da shopper vi, spiser ute, snakker om gutter, skole, jobb og barn. Håper de fortsatt vil ha meg i livet når de selv stifter familie :)
 
Jeg ble tante første gang når jeg var nesten 9 år :p. Kjekt med tantebarn, men vi har ikke så veldig mye kontakt med de. De bor litt spredt rundt . Er tante til 7 herlige store og små. ❤️
 
Så koselig med baby i familien!

Jeg har nevøer og nieser som er mye eldre, eller på samme alder som mine, og det var definitivt større å være tante til de som er eldre enn mine. Har liksom nok med egne barn nå, selv om jeg selvfølgelig er glad i alle som jeg er tante til.
Tror også jeg hadde syntes det var stort å få flere tantebarn når mine har blitt litt større. Nå er nok mine søsken ferdig å få barn, så neste babyer i familien blir når mine eldste tantebarn får (det kan vel skje ganske snart), eller min samboers yngre søsken (de bor forøvrig så langt unna at man nok ikke får samme bånd til dem).
 
Jeg har tantebarn fra 0-20 år..
Alle er de unike og spesielle for meg ❤️
Var supertante fram til jeg fikk egne barn, og da ble det mindre tid til de.. men de bor heldigvis i nærheten, så har mye kontakt med de alle sammen.
 
Jeg var veldig ung da jeg ble tante, men jeg elsker å være tante og er veldig stolt over tantebarna mine. Håper de gjør meg til gammeltante snart, så jeg får nyte babykos igjen :)
 
Er tante til 8 stykker, men de kom alle før mine barn, så det ble en annerledes følelse. Men stor stas var det :)
 
Når en har barn som begynner å bli store.. hva er bedre enn å være tante til en nyfødt liten baby, og få masse baby kos ❤️❤️
En kan si at å bli besteforeldre er livets dessert, men å være tante er også det.

Er så heldig å ha en stor flokk tantebarn.
  • Deilig med en ny litt baby i familien
Jeg ELSKER å være tante. Ble tante i en alder av 6 år og jeg er stolt av alle som en. Jeg har ikke barn selv enda og jeg storkoser meg når jeg får være med tantebarna. Riktignok er de ganske store nå da. Kun to ‘små’ igjen på 8 og 5 år!❤️Hele 11 tantebarn (9 på min side og 2 på mannens side). Har også skiftet bleie og passet barn siden jeg var 7 år, så tror det er en fin erfaring å ha når vi får vårt barn.
 
Tante til to, ei jente på 4 og en gutt som er 1 år. Storkoser meg når jeg får muligheten til å være sammen med dem selv om de har et helt annet aktivitetsnivå enn jeg er vant til. Jeg har lært så masse om småbarn og om meg selv pga dem. :Heartred
 
Back
Topp