⚘ Apriltråden ⚘

Jeg skulle klart å smelle sammen nok mat, men da hadde vi kanskje lite til i morgen. Vi skal uansett ha "litt av hvert på en bordgrill/raclette" til middag så det måtte blitt "litt mer av enda mer" da om vi ble mange. Men et langtekkelig selskap for den har ikke kapasitet til "fortløpende" mat til mer enn 4-6 stykker synes jeg. Så da måtte det blitt ventetid. Men kan være kjekt med rett folk da.

Men stua har for mye preg av klesvask, leker og kaos til å være gjeste-vennlig... Og i trappegangen er myyye klesvask og kjellergangen jeg ryddet før påske er.... Ikke ryddig.
Hehe skjønner. Blir fiskepinner , biff og pølser Hehe . Også fløtegratinerte , pommes frites. Grønnsaker og 2 sauser . Mat iallefall Hehe

Hehe skjønner. Blir fiskepinner , biff og pølser Hehe . Også fløtegratinerte , pommes frites. Grønnsaker og 2 sauser . Mat iallefall Hehe
Biff og fiskepinner ja.... Litt av hvert. Men hey, det er mat, og uanmeldte middagsgjester første påskedag får det man har i hus.

Vi bruker ikke raclette rett. For det handler egentlig om ost.

Vi bruker det som en bordgrill. Helt uten ost. Men maten pleier bli god. Litt usikker på hva vi skal ha på i dag, det er mannen som har stått for handlingen og ikke helt med mål og mening tror jeg. Han er på vei hjem fra kino med de to eldste nå så da får vi ordne noe

Det var et godt forslag, veldig god kake :happy: aldri lagd den før da, er den enkel? :)

Det som tar tid er gulrot. Resten går greit. Du bruker tine sin kremost. Naturell eller pepper. Laget med pepper til minnestund og den slo ann. Sjekk matprat.no

Det som tar tid er gulrot. Resten går greit. Du bruker tine sin kremost. Naturell eller pepper. Laget med pepper til minnestund og den slo ann. Sjekk matprat.no
Spennende med pepper, men mulig jeg går for den tradisjonelle naturell :p

Biff og fiskepinner ja.... Litt av hvert. Men hey, det er mat, og uanmeldte middagsgjester første påskedag får det man har i hus.
Ja nok mat har vi, men med 5 ekstra personer så ikke nok sv det samme til alle :) men nå liker ikke mine barn biff uansett

Back
Topp