Det er det jeg også tenker, liker å ha for mye så alle kan forsyner seg flere ganger hvis de vil(og får jo besøk etterpå også, greit med noe å kunne servere dem også
)
Var det ikkje barneselskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jeg også tenker, liker å ha for mye så alle kan forsyner seg flere ganger hvis de vil(og får jo besøk etterpå også, greit med noe å kunne servere dem også
)
Nei . Bergen så spørs helt hbor i Hardanger om det ikke var så langt tenkte jegBor du oppi her?![]()
Vanskelig å argumentere.mot en treåring i truse som fakrisk tisser en skvett hver gang vi er på do....He he hun hadde fine unnskyldninger for en pause da å komme seg bort litt
Vakkert på fjelletSå pent
Ser den jaVanskelig å argumentere.mot en treåring i truse som fakrisk tisser en skvett hver gang vi er på do....
Men neste gang skal hun på søndagsskole, der har jeg bestemt. Med ei søster i barnekoret som altså drives av menigheten blir det en og annen opptreden som medfører gudstjeneste
Jeg skulle klart å smelle sammen nok mat, men da hadde vi kanskje lite til i morgen. Vi skal uansett ha "litt av hvert på en bordgrill/raclette" til middag så det måtte blitt "litt mer av enda mer" da om vi ble mange. Men et langtekkelig selskap for den har ikke kapasitet til "fortløpende" mat til mer enn 4-6 stykker synes jeg. Så da måtte det blitt ventetid. Men kan være kjekt med rett folk da.Lol Hehe stressa sjøl . Bordet fullt med klær . Mellomstasjon . Holder jo på pusse opp vaskerom . Ikke har vi nok mat heller. Hehe . Kommer 17.00. Blir godt og blandet![]()
Det glemte jeg å skrive, det er familieselskapVar det ikkje barneselskap?
Nei . Bergen så spørs helt hbor i Hardanger om det ikke var så langt tenkte jeg
Lige mådelitt sykdom , men koselig . Der da?
Snuppa insisterte på å gå på do sikkert minst 5 ganger i løpet av gudstjenesten, som forøvrig var lenger enn vanlig og ikke med den engasjerende presten jeg hadde forventet, som snakker og lever seg inn i det og drar med og gjør det gøy, men en ukjent prest som ikke kunne dåpsliturgien utenat engang. Som leste og snublet i teksten et par ganger i løpet av det hele. Ikke noe stor greie Bare helt ordinært, ikke det sognepresten hadde disket opp med om han holdt den.
Men på de nesten to timene som er gått etterpå?? Nei Ikke en eneste gang på do....

Vis vedlegget 295519 Det er bare to dager igjen av påsken og sånn ser egget mitt ut.
Jeg har muligens litt for god del kontroll på det feltet (men ikke spør meg om husets beholdning av potetgull og lignende....)
Her har d gått m litt snop - snopavvenning kan bli spennende 
Helt klart..Haha hun syns nok gudstjenesten var kjedelig![]()
EnMange gode kaker i grunn
Pavlova
Helt klart..
Derav at det blir søndagsskole neste gang.

Alfså Jeg har spist mye snop. Dette satte jeg på soverommet når jeg tok det hjem før påske i påvente av påska. Og har altså bare småspist litt. Mannen satte sitt på kjøkkenet....Woow imponerende !!Her har d gått m litt snop - snopavvenning kan bli spennende
![]()
Alfså Jeg har spist mye snop. Dette satte jeg på soverommet når jeg tok det hjem før påske i påvente av påska. Og har altså bare småspist litt. Mannen satte sitt på kjøkkenet....

Det glemte jeg å skrive, det er familieselskapher tror jeg ikke de pleier å begynne med barneselskap før ved 4år (frøkna blir 3)
![]()
Det er detVakkert på fjellet