⚘ Apriltråden ⚘

He he hun hadde fine unnskyldninger for en pause da å komme seg bort litt
Vanskelig å argumentere.mot en treåring i truse som fakrisk tisser en skvett hver gang vi er på do....

Men neste gang skal hun på søndagsskole, der har jeg bestemt. Med ei søster i barnekoret som altså drives av menigheten blir det en og annen opptreden som medfører gudstjeneste

Vanskelig å argumentere.mot en treåring i truse som fakrisk tisser en skvett hver gang vi er på do....

Men neste gang skal hun på søndagsskole, der har jeg bestemt. Med ei søster i barnekoret som altså drives av menigheten blir det en og annen opptreden som medfører gudstjeneste
Ser den ja

Lol Hehe stressa sjøl . Bordet fullt med klær . Mellomstasjon . Holder jo på pusse opp vaskerom . Ikke har vi nok mat heller. Hehe . Kommer 17.00. Blir godt og blandet :eek::p
Jeg skulle klart å smelle sammen nok mat, men da hadde vi kanskje lite til i morgen. Vi skal uansett ha "litt av hvert på en bordgrill/raclette" til middag så det måtte blitt "litt mer av enda mer" da om vi ble mange. Men et langtekkelig selskap for den har ikke kapasitet til "fortløpende" mat til mer enn 4-6 stykker synes jeg. Så da måtte det blitt ventetid. Men kan være kjekt med rett folk da.

Men stua har for mye preg av klesvask, leker og kaos til å være gjeste-vennlig... Og i trappegangen er myyye klesvask og kjellergangen jeg ryddet før påske er.... Ikke ryddig.

Full score på potta. Null uhell i dag, et i går og ellers ingen siden... Det var tre på tirsdag og siden ingen.

Tørre narrbleier 2 av 3 netter siden vi startet bleieavvenning på dagtid.

Hun går uvanlig ofte på do, i alle fall i kirka ;) men frøkna har sluttet med bleier og leveres om et par dager i bhg med et par truser og beskjed om at hun har slutta Gull!

Lige måde :) litt sykdom , men koselig . Der da?

Takk! Super påske :-) masse ute i sola på ski!! Og nå har j jobba de Siste tre dagene. Jobb i morra før fri tirsdag når alle andre er på jobb igjen :-)

Snuppa insisterte på å gå på do sikkert minst 5 ganger i løpet av gudstjenesten, som forøvrig var lenger enn vanlig og ikke med den engasjerende presten jeg hadde forventet, som snakker og lever seg inn i det og drar med og gjør det gøy, men en ukjent prest som ikke kunne dåpsliturgien utenat engang. Som leste og snublet i teksten et par ganger i løpet av det hele. Ikke noe stor greie Bare helt ordinært, ikke det sognepresten hadde disket opp med om han holdt den.

Men på de nesten to timene som er gått etterpå?? Nei Ikke en eneste gang på do....

Haha hun syns nok gudstjenesten var kjedelig :hilarious:

Vis vedlegget 295519 Det er bare to dager igjen av påsken og sånn ser egget mitt ut.
Jeg har muligens litt for god del kontroll på det feltet (men ikke spør meg om husets beholdning av potetgull og lignende....)

Woow imponerende !!:happy: Her har d gått m litt snop - snopavvenning kan bli spennende :yuck:

Woow imponerende !!:happy: Her har d gått m litt snop - snopavvenning kan bli spennende :yuck:
Alfså Jeg har spist mye snop. Dette satte jeg på soverommet når jeg tok det hjem før påske i påvente av påska. Og har altså bare småspist litt. Mannen satte sitt på kjøkkenet....

Alfså Jeg har spist mye snop. Dette satte jeg på soverommet når jeg tok det hjem før påske i påvente av påska. Og har altså bare småspist litt. Mannen satte sitt på kjøkkenet....

Haha godt å høre:-) smart plassering av mannen:hilarious:

Back
Topp