⚘ Apriltråden ⚘

Snuppa insisterte på å gå på do sikkert minst 5 ganger i løpet av gudstjenesten, som forøvrig var lenger enn vanlig og ikke med den engasjerende presten jeg hadde forventet, som snakker og lever seg inn i det og drar med og gjør det gøy, men en ukjent prest som ikke kunne dåpsliturgien utenat engang. Som leste og snublet i teksten et par ganger i løpet av det hele. Ikke noe stor greie Bare helt ordinært, ikke det sognepresten hadde disket opp med om han holdt den.

Men på de nesten to timene som er gått etterpå?? Nei Ikke en eneste gang på do....

IMG_20190421_143607.jpg Det er bare to dager igjen av påsken og sånn ser egget mitt ut.
Jeg har muligens litt for god del kontroll på det feltet (men ikke spør meg om husets beholdning av potetgull og lignende....)

Det er kanskje det? Vi blir rett rundt 20stk (og min bror og x-stemor kommer innom en tur dagen etter, så håpet på å ha litt rester de kunne få), så hadde litt lyst til å ha en kake utenom (eller kanskje noe gjærbakst) :p
For vår del hadde det vært for lite og vi er rundt 15

Mange gode kaker i grunn
Pavlova
Pavlova er veldig godt :D var inne på tanken, og leste på oppskrift med vaniljekrem som fyll. Men da skulle man gjøre diverse ting rett før servering og jeg vil ha noe som kan stå i kjøleskapet og vente på å bli servert :happy:

For vår del hadde det vært for lite og vi er rundt 15
Det er det jeg også tenker, liker å ha for mye så alle kan forsyner seg flere ganger hvis de vil :p (og får jo besøk etterpå også, greit med noe å kunne servere dem også :happy:)

Pavlova er veldig godt :D var inne på tanken, og leste på oppskrift med vaniljekrem som fyll. Men da skulle man gjøre diverse ting rett før servering og jeg vil ha noe som kan stå i kjøleskapet og vente på å bli servert :happy:
Pavlova er jo en "lage til rett før" kake, ellers blir marengsen bløt.

Så gjør alt klart og monter rett før.

Snuppa insisterte på å gå på do sikkert minst 5 ganger i løpet av gudstjenesten, som forøvrig var lenger enn vanlig og ikke med den engasjerende presten jeg hadde forventet, som snakker og lever seg inn i det og drar med og gjør det gøy, men en ukjent prest som ikke kunne dåpsliturgien utenat engang. Som leste og snublet i teksten et par ganger i løpet av det hele. Ikke noe stor greie Bare helt ordinært, ikke det sognepresten hadde disket opp med om han holdt den.

Men på de nesten to timene som er gått etterpå?? Nei Ikke en eneste gang på do....
He he hun hadde fine unnskyldninger for en pause da å komme seg bort litt

Oi, det hadde ikke gått bra her

Må få rydda huset !!
Lol Hehe stressa sjøl . Bordet fullt med klær . Mellomstasjon . Holder jo på pusse opp vaskerom . Ikke har vi nok mat heller. Hehe . Kommer 17.00. Blir godt og blandet :eek::p

Back
Topp