Lige mådeGoood 1.påskedag
Har dere hatt ei fin påske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lige mådeGoood 1.påskedag
Oki koselig![]()
Ja har detGoood 1.påskedag
Mange gode kaker i grunnSå, da er det en uke til feiring av frøkna. Tips til enkel, men god kake jeg kan lage? Tenker å ha brownies med is (ungene som kommer elsker det) og fruktsalat, men trenger noe mer![]()
For vår del hadde det vært for lite og vi er rundt 15Det er kanskje det? Vi blir rett rundt 20stk (og min bror og x-stemor kommer innom en tur dagen etter, så håpet på å ha litt rester de kunne få), så hadde litt lyst til å ha en kake utenom (eller kanskje noe gjærbakst)![]()
Skjønner . Kanskje ikkr så langt fra ossVeldig. Det er langt for oss å reise, så koselig de gangene vi får reist opp. Blir gjerne bare 2-3 ganger i året![]()
Oi, det hadde ikke gått bra herOi brått gjester . Stress Hehe
Pavlova er veldig godtMange gode kaker i grunn
Pavlova

Det er det jeg også tenker, liker å ha for mye så alle kan forsyner seg flere ganger hvis de vilFor vår del hadde det vært for lite og vi er rundt 15
)Pavlova er jo en "lage til rett før" kake, ellers blir marengsen bløt.Pavlova er veldig godtvar inne på tanken, og leste på oppskrift med vaniljekrem som fyll. Men da skulle man gjøre diverse ting rett før servering og jeg vil ha noe som kan stå i kjøleskapet og vente på å bli servert
![]()
Mulig jeg heller finner en annen type kakePavlova er jo en "lage til rett før" kake, ellers blir marengsen bløt.
Så gjør alt klart og monter rett før.
He he hun hadde fine unnskyldninger for en pause da å komme seg bort littSnuppa insisterte på å gå på do sikkert minst 5 ganger i løpet av gudstjenesten, som forøvrig var lenger enn vanlig og ikke med den engasjerende presten jeg hadde forventet, som snakker og lever seg inn i det og drar med og gjør det gøy, men en ukjent prest som ikke kunne dåpsliturgien utenat engang. Som leste og snublet i teksten et par ganger i løpet av det hele. Ikke noe stor greie Bare helt ordinært, ikke det sognepresten hadde disket opp med om han holdt den.
Men på de nesten to timene som er gått etterpå?? Nei Ikke en eneste gang på do....
Kos dereOi brått gjester . Stress Hehe
Lol Hehe stressa sjøl . Bordet fullt med klær . Mellomstasjon . Holder jo på pusse opp vaskerom . Ikke har vi nok mat heller. Hehe . Kommer 17.00. Blir godt og blandetOi, det hadde ikke gått bra her
Må få rydda huset !!
Jupp enigDet er det jeg også tenker, liker å ha for mye så alle kan forsyner seg flere ganger hvis de vil(og får jo besøk etterpå også, greit med noe å kunne servere dem også
)