Trolig bare noe troll/spam/tull som ikke er verd å tenke mer påHvilken tråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trolig bare noe troll/spam/tull som ikke er verd å tenke mer påHvilken tråd?
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg....
Jeg også.
Om anmeldelse av falsk FacebookprofilHvilken tråd?
Det er nok det, jeg ble bare litt nysgjerrigTrolig bare noe troll/spam/tull som ikke er verd å tenke mer på
Var ikke troll , men ble vel personligTrolig bare noe troll/spam/tull som ikke er verd å tenke mer på
Godt den tråden ble fjernet
Kan skravle litt jeg
Kan skravle litt jeg
Hva skal de se?Kan sikkert skravle litt jeg også.
Mannen skal på kino med de to eldste og yngste ser på tv
Nei ikke troll eller spamTrolig bare noe troll/spam/tull som ikke er verd å tenke mer på
Goood 1.påskedag
Har dere hatt ei fin påske?

Så, da er det en uke til feiring av frøkna. Tips til enkel, men god kake jeg kan lage? Tenker å ha brownies med is (ungene som kommer elsker det) og fruktsalat, men trenger noe mer![]()
Vi skal ha mat først (enten grille pølser/hamburgere eller koke pølser og steke hamburger i panne. Kommer ann på været.)Muffins, til dømes middagsmuffins? Gode men ikkje sukkerbombe.
Vi skal ha mat først (enten grille pølser/hamburgere eller koke pølser og steke hamburger i panne. Kommer ann på været.)![]()
Det er kanskje det? Vi blir rett rundt 20stk (og min bror og x-stemor kommer innom en tur dagen etter, så håpet på å ha litt rester de kunne få), så hadde litt lyst til å ha en kake utenom (eller kanskje noe gjærbakst)Det er jo nok med mat, brownies med is og fruktsalat![]()
Asterix og obelixHva skal de se?
Det må man . Hvor er dere ?![]()
JeppSå fint
Oki koseligVi er i ei lita bygd nært Hardanger, besøker svigers![]()