⚘ Apriltråden ⚘

P
God morgen

Tidligere opp her i dag. Etter min plan skulle frokosten stå på bordet om ti minutter så jeg får begynne å dekke på...

Påskemorgen slukker sorgen.

I dag skal vi i kirka, mellomste synger i koret som kanskje skal synge Det var ikke så mange som kunne komme så vi får se. De fleste var på ferie. Men oppmøte 1030 så vi får spise en god frokost og komme oss ivei

Høres ut som en fin søndag. Satser på nok oppmøte da :D

God morgen

Tidligere opp her i dag. Etter min plan skulle frokosten stå på bordet om ti minutter så jeg får begynne å dekke på...

Påskemorgen slukker sorgen.

I dag skal vi i kirka, mellomste synger i koret som kanskje skal synge Det var ikke så mange som kunne komme så vi får se. De fleste var på ferie. Men oppmøte 1030 så vi får spise en god frokost og komme oss ivei
Kose dere i kirken . Frøkna går på knøttesang i kirken :)

Flinke truse-jenta mi har tørre bleier på natta. Og sier fra når hun må på do på dagtid. Og natta for den del, vi har en tur på do eller to i løpet av natta også. Men i alle fall. Flink. Åpenbart ganske klar. Vi sliter litt med dette med avføring da, hun holder igjen litt lenge så det jobber vi med.

Flinke truse-jenta mi har tørre bleier på natta. Og sier fra når hun må på do på dagtid. Og natta for den del, vi har en tur på do eller to i løpet av natta også. Men i alle fall. Flink. Åpenbart ganske klar. Vi sliter litt med dette med avføring da, hun holder igjen litt lenge så det jobber vi med.
Flink hun er

Du gjør? Har allergier selv . Slitsomt

Ja.. er veldig utslått nå. Kjedelig når vi er på påskeferie.

Ja det er veldig slitsomt.. men men. Må jo bare leve med det..

Så flink :D her holdt frøkna seg i tre dager nettopp, og bæsjet seg ut i bleia hun fikk på igår ved legging:sorry: så nattbleia får bli her en stund, da hun nok ikke er klar. Men på dagtid går det (som regel) fint :) glemmer seg litt hvis hun er opptatt i lek, slik tisset hun seg ut én gang igår :p

Så flott!

Så flink hun er

Back
Topp